Auto on wanha sumppi, josta on tehty rallicross-käyttöön kilpuri. Moottori on Fordin 1.8l Zetec. Minun osuus projektista on Megan rakennus ja säätö.
Mega on Partcon sarjasta kasattu, eli V2.2-levy. Koodina pyörii Hi-Res wheel decoderilla ja hukkakipinällä. 2kpl bosch -139 kiviä hoitaa sytytyksen Motorcraftin puolalla. Vauhtipyörällä on 36-1 pyörä ja honeywellin hall. Tähänkin käytetyt kytkennät löytyy MS-extran manuaalista. Sytkäkivet hoitaa puolan latausajan laskennan ja ylösvetovastuksia ei ole kytketty eli ledien trankut vain maadoittavat kivien pinnejä nro 6 kun kipunan pitää loikata.
Bensakartta alkaa olla pääpiirteisesti kohdallaan ja seuraavaksi pitää keskittyä sytytyskartan viilaamiseen, että loputkin laitumilla olevat hevoset saadaan koottua kasaan.
Lisää tarinaa seuraa ja kysyä saa jos on jotain, mikä askarruttaa.
Sunbeam Imp
Moderator: Masi_K
-
- Megajumala
- Posts: 1167
- Joined: Wed Dec 07, 2005 17:41
- Location: Pohjois-Karjala
-
- Megajumala
- Posts: 1167
- Joined: Wed Dec 07, 2005 17:41
- Location: Pohjois-Karjala
-
- Megajumala
- Posts: 1167
- Joined: Wed Dec 07, 2005 17:41
- Location: Pohjois-Karjala
Jälleen autoa on vähän viilattu säätöjen osalta ja vähän muutenkin. Tuloksena toinen sija luokka ysissä Rautavaaralla pidetyssä Kipari-sprintissä.
Kuitenkin kunnon säädöillä olisi mahdollista puristaa vielä joku hevosvoima kulkua parantamaan. Vaatisi vain tehopenkin, koska ajelemalla ei enää oikein tarkkaa säätöä pysty tekemään.
Kuitenkin kunnon säädöillä olisi mahdollista puristaa vielä joku hevosvoima kulkua parantamaan. Vaatisi vain tehopenkin, koska ajelemalla ei enää oikein tarkkaa säätöä pysty tekemään.