Toyota 4A-F, läppärungot + megasquirt, eräitä kysymyksiä

Megasquirtin asentaminen käyttökohteeseen sekä keskustelu johdotuksista, antureista suuttimista ja muista toimilaitteista.

Moderator: Masi_K

Post Reply
Karppa
Megasquirttaaja
Posts: 68
Joined: Fri Dec 21, 2007 21:56
Location: Pohjois-Pohjanmaa

Toyota 4A-F, läppärungot + megasquirt, eräitä kysymyksiä

Post by Karppa »

Eli tilauksessa olisi partcon sarja ja olisin toivonu että ois tullut tänään että ois saanu tinailla kasaan vkloppuna vaan menee ens vuoden puolelle. Megamanuaalia on lueskeltu ja pyöritelty jo aikas kanssa mutta muutama kysymys on vähän epäselvä vielä. Elikkäs: Käytänkö partcon sarjassa olevaa MAP-anturia vai läppärungoissa valmiina olevaa (numeroa en muista tähän hätään), helpoin tieten käyttää levyllä olevaa? Sitten tosta toyon puolasta pieni kysymys: Eli megan DB-37 pinni 24, mihin vedän sen? Ekaksi olisi tarkoitus saada toi mylly pelaan pelkästään tolla läppiksellä ja mega hoitas pelkän polttoaine puolen. Ton kun saisi pelaan sitten voisi kokeilla laittaa sytty viel megan hoidettavaksi.

Ps. leikkaako kukaan tällä foorumilla vedellä/plasmalla/yms imu/pakosarjan-laippoja?

Suuret kiitokset vastaajille :)
PE-LE
Kokenut Megasquirttaaja
Posts: 151
Joined: Sat Mar 26, 2005 11:59
Location: Lahti

Post by PE-LE »

kysäise laippoja tuolta http://www.holysmoke.fi/forum/viewtopic.php?t=1448
ainakin pakosarjan laipasta näkyisi olevan kuva, imusarja olis 4A-FE,,,en toyotan koneista tiedä eroaako tuo 4A-F koneesta
jake74
Kokenut Megasquirttaaja
Posts: 410
Joined: Thu May 04, 2006 23:01

Post by jake74 »

PE-LE wrote:imusarja olis 4A-FE,,,en toyotan koneista tiedä eroaako tuo 4A-F koneesta
GEN1 4A-F ja 4A-FE on sama imusarjanlaippa, GEN2 4A-FE on erilaisella laipalla.
pakosarjat on muistaakseni samalaiset laipat.
msivula
Megasquirttaaja
Posts: 84
Joined: Sun Jun 19, 2005 20:37
Location: Jyväskylä

Post by msivula »

Pinnistä 24 siihen virranjakajan kyljestä lyhyen johdon päässä roikkuvaan pyöreään liittimeen(tai näin ainakin omassa kun oli pelkkä bensan ohjaus), mielellään suojatulla johdolla.. Ja varmaan iisein on käyttää tosiaan tuota megan omaa mappia. Vedä sit valmiiksi useampi johto tulevaisuutta varten, ne on hankala kiskoa jälkikäteen(kokemuksen syvällä rintaäänellä).
Karppa
Megasquirttaaja
Posts: 68
Joined: Fri Dec 21, 2007 21:56
Location: Pohjois-Pohjanmaa

Post by Karppa »

msivula wrote:Pinnistä 24 siihen virranjakajan kyljestä lyhyen johdon päässä roikkuvaan pyöreään liittimeen(tai näin ainakin omassa kun oli pelkkä bensan ohjaus), mielellään suojatulla johdolla.. Ja varmaan iisein on käyttää tosiaan tuota megan omaa mappia. Vedä sit valmiiksi useampi johto tulevaisuutta varten, ne on hankala kiskoa jälkikäteen(kokemuksen syvällä rintaäänellä).
Kiitti tästä oli suuresti apua.

Edit: Kyselyt lähti holysmoken kaverille että paljos laipat kustantais. Mutta ny varaosapuljuun kyseleen osia :)
Post Reply