Aloittelin talven projektia syksyllä Partcon lootan kasaamisella,siinähän ei mene ku yks ilta mut muissa ruiskun osissa sitäkin kauemmin.Imusarjaan Ellun RPM, tökki AM-Works suuttimien paikat ja valmisti bensalinjat alu-tangosta,itse porailin aluköntistä vanhan Holleyn alalevyn päälle läppärunkoo ja siihen kaasuläppä tunnistimen paikkaa ja tarvittavia alipaine lähtöjä.Suuttimet Laakkoselta Racers Place Fastit numero 36,bensa regu Bosch kiintee 2,5kg.Bensapumppu myös Laakkonen MSD.Triggeri pyörä olikin sit paikka jossa meni yö unet viikoks.

Nyt akselilla pyörii Dampperin etupuolella hihnapyörien välissä halk.´8in.kulutusmuovi kiekko joka on pultattu dampperin keski osaan kiinni,kiekko on keskeltä "auki"ja siihen on porattu reijät 90 asteen välein neljälle kuusiokolo ruuville jotka on työnnetty paikalleen sisältä ulospäin,hall anturi lukee siis ruuvien päistä paukun paikan...huh.Sattu poraukset oikeisiin paikkoihin,ajoitus ei "hae"ja tavoite oli että "nalli"kulkee anturin ohi 50 astetta ennen kun Extraspark antaa kipinän täyttyi oikeestaan täysin,heittoa oli YKSI aste.Sitten käynnistelemään...

Eimuuten lähteny ekalla...

Eikä tokalla

Vaihdettiin sytkä moduulia..puolaa..triggerin johtoo..tulpaa ym..ym..Ennenku tajusin kokeilla isompaa väliä Hall-anturille ja "muovi"pyörälle

Lähti heti????Sitten itse ratin taakse,kaks TODella osaavaa MEGA miestä luumäeltä kyytiin fläppärin kans,ja laajakaista lambdan arvoja seuraten loota säätöihin.Nyt oon ajellu työmatkoja pariviikoo ja ainakin ylärekisteriin on tullu paukkuja lisää,käynnistyminen on kuumanakin helppoo mikä kaasarilla tökki oikeesti.Dynossa Martikaisella loput mehu arvot kohdalleen ja sielähän voi kokeilla sytkä ennakko muutoksiakin.Meniskö nyt kaasarilla ja katsastus kunnossa putket kiinni ajettu 12,2 sek.rikki