Mitsun cas 2nd trigger ongelmia.
Posted: Mon Dec 10, 2007 8:59
Tuossa jo aiemmin kirjoittelin tähän topikkiin viewtopic.php?t=1092
Auto on tosiaan -91 galant GTI jossa mitsun oma nokka-akselin asento anturi http://batman.jypoly.fi/~a1767/mega/IMG_5208.jpg,jossa ulkokehällä 4 reikää ja sisäkehällä 2 erikokoista reikää.
täältä
ja täältä löytyneiden ohjeiden mukaan tehty input muutokset. Ja pienellä soveltamisella saatu tulemaan kierros tieto.
Ensimmäinen yritys: peitettiin sisäkehän kapea hahlo --> startatessa kierroksia n. 50, kuullostaa vähän liian alhaiselta. tässä vaiheessa oli vielä sytty-yksikön liitin irti.
Toinen yritys otettiin teippi pois --> starttauskierrokset megan mukaan n.100, vähän järkevämpi, mutta silti alhainen"johtunee jälkeenpäin huonoksi havaitusta akusta". Sytty-yksikkö kiinni pitkän starttauksen jälkeen kävi vaikeasti megan mukaan noin 250-350rpm "näyttääkö lie kierroksia oikein kun pysyi käynnissä. Vaikean käynnin syy löytyi B puoli hukkapuolasta ei antanut kipinää 2:lle ja 3:lle. Vika oli megalla asti, joka ei jostain syystä yrittänyt ohjata edes led19:sta otettua lähtöä. Startatessa led17 vilkkui, led 19 ei onko tähän jollain apuja??? Kenties asetuksissa jotain viilausta. Koska testasin led19 toiminnan muuttamalla sen toiminnan "Accell moodiin" jolloin se sammui ja takaisin spark output B niin syttyy.
Näiden mukaan tehty asetukset.
http://www.msextra.com/manuals/MS_Extra ... debase.JPG
http://www.msextra.com/manuals/MS_Extra ... etting.JPG
http://www.msextra.com/manuals/MS_Extra ... ttings.JPG
Vihjeitä ja ehdotuksia, pitääkö peittää vai eikö pidä jne.?
Kiitos.
Auto on tosiaan -91 galant GTI jossa mitsun oma nokka-akselin asento anturi http://batman.jypoly.fi/~a1767/mega/IMG_5208.jpg,jossa ulkokehällä 4 reikää ja sisäkehällä 2 erikokoista reikää.
täältä
ja täältä löytyneiden ohjeiden mukaan tehty input muutokset. Ja pienellä soveltamisella saatu tulemaan kierros tieto.
Ensimmäinen yritys: peitettiin sisäkehän kapea hahlo --> startatessa kierroksia n. 50, kuullostaa vähän liian alhaiselta. tässä vaiheessa oli vielä sytty-yksikön liitin irti.
Toinen yritys otettiin teippi pois --> starttauskierrokset megan mukaan n.100, vähän järkevämpi, mutta silti alhainen"johtunee jälkeenpäin huonoksi havaitusta akusta". Sytty-yksikkö kiinni pitkän starttauksen jälkeen kävi vaikeasti megan mukaan noin 250-350rpm "näyttääkö lie kierroksia oikein kun pysyi käynnissä. Vaikean käynnin syy löytyi B puoli hukkapuolasta ei antanut kipinää 2:lle ja 3:lle. Vika oli megalla asti, joka ei jostain syystä yrittänyt ohjata edes led19:sta otettua lähtöä. Startatessa led17 vilkkui, led 19 ei onko tähän jollain apuja??? Kenties asetuksissa jotain viilausta. Koska testasin led19 toiminnan muuttamalla sen toiminnan "Accell moodiin" jolloin se sammui ja takaisin spark output B niin syttyy.
Näiden mukaan tehty asetukset.
http://www.msextra.com/manuals/MS_Extra ... debase.JPG
http://www.msextra.com/manuals/MS_Extra ... etting.JPG
http://www.msextra.com/manuals/MS_Extra ... ttings.JPG
Vihjeitä ja ehdotuksia, pitääkö peittää vai eikö pidä jne.?
Kiitos.