Moro, olen aivan uusi näissä hommissa ja kysyisin nyt kokeneemmilta seuraavaa. Löytyykö Megasquirtista pelkkää sytytysversiota, joka tulisi alkuperäisen sytytysboksin ja tehopuolan väliin? Auto on 4-syl. MB 190E KE-Jetronic -ruiskulla ja EZL-KAT -sytytyksellä, jossa kärjetön jakaja pelkälle toisiojännitteelle. Megan sisäänsyöttönä olisi siis puolalle menevä signaali ja ulostulo menisi puolalle. Mega vain myöhentäisi sytytystä ahdolla ja aikaistaisi alipaineella. MAP-anturiksi riittäisi 2 barin (200 kPa abs.) anturi.
Minkä hintaiseksi tällaisen laitteen komponentit tulisivat? Löytyykö tällaiseen selkokielistä rakennusohjetta? Löytyykö tällaista valmiiksi koottuna kohtuuhintaisena?
Tiedoista kiittäen
tomant
MegaSytkyLite?
Moderator: Masi_K
Minkähintainen tuollainen laite olisi ja onnistuuko sytkyn ohjelmointi pelkällä PC:llä ilman elektroniikkainsinöörin koulutusta?jani wrote:kyllähän tuon saa tehtyä vaikka tilaamalla partcolta semmoisen version jossa on suutin puolen osat pois. eli levyssä olis virtapuoli ,prossu ja sytkälähdöt optoineen.Tässä olen asentamassa turtanen versiota jossa ei ole muuta kuin noi sytkähilut ja virtapuoli eli semmoisen teko onnistuu kyllä
tomant
eikä siitä mikään pakko ole karsia niitä polttoaine puolen systeemejä pois... saa sitten myöhemmin otettua nekin käyttöön, kun on siihen k-jettiin kyllääntynyt 
varmasti joku sulle sellaisen megan kasaa, jolla pystyy tuota mersun sytkää ohjaamaan... itse sytkän ohjelmointi/säätäminen kyllä onnistuu pienen harjoittelun jälkeen...

varmasti joku sulle sellaisen megan kasaa, jolla pystyy tuota mersun sytkää ohjaamaan... itse sytkän ohjelmointi/säätäminen kyllä onnistuu pienen harjoittelun jälkeen...