Sytkä sekoaa ~3700 rpm, miksi?
Posted: Mon Sep 10, 2007 8:56
Kaikki toimii hyvin siihen asti kun kierrokset on noin 3600-3700 rpm.
kampiakselin päässä 3 pulttinen triggeripyörä jota tunnistaa se honeywellin 101dc joku perinteinen anturi. Sytytysmodulina boschin 7-napainen 139 loppuinen ja bmw oma jakaja.
Auto on 6-syl bmw 3.5 l tbo.
Anturin johto on häiriösuojattu.
Sytytystä ohjataan LED17 kautta.
Anturi on tukevasti kiinni.
Kytkentä Schematic 1. 1kohm ylösvedolla.
Partcon 2.2 sarja. Kasattu ohjeen mukaan paitsi lisätty led 17 kytkentä, jolle myös tehty ylösveto 1kohm.
Lähtee hyvin käymään ja käy tasaisesti tyhjäkäyntiä, mutta kun kierroksia nostetaan noin 3600 asti niin sytytys sekoaa totaalisesti, ei kuitenkaan sammu. Tuntuisi kuin jokin rajoitin olisi päällä, mutta ei ole(?). Ennakko kasvaa tasaisesti kartan mukaan niin kuin pitääkin tuonne asti.
Trigger Angle on 60. ( Eli noin 60 astetta eka hammas anturista kun on ykk kohdillaan??? )
Time Based.
Mapin mukaan ennakko, ennakossa ei ole ainakaan kartan mukaan suuria heittoja sekoamiskierroksilla?
Hold ignition 0, voitteko selventää tätä?
Cranking advance angle on 0, tälle myös?
Spark Inverted = No.
Koodia ei ole vielä kokeiltu vaihtaa, tässä taitaa olla joku 29y ?
Puola ja moduli on kokeiltu vaihtaa, ei auttanut.
Mistähän seuraavaksi voisi ruveta tutkimaan?
ps. tämä on ensimmäinen megasquirt projekti joten voi olla pienet ja "turhatkin" neuvot tarpeen.
kampiakselin päässä 3 pulttinen triggeripyörä jota tunnistaa se honeywellin 101dc joku perinteinen anturi. Sytytysmodulina boschin 7-napainen 139 loppuinen ja bmw oma jakaja.
Auto on 6-syl bmw 3.5 l tbo.
Anturin johto on häiriösuojattu.
Sytytystä ohjataan LED17 kautta.
Anturi on tukevasti kiinni.
Kytkentä Schematic 1. 1kohm ylösvedolla.
Partcon 2.2 sarja. Kasattu ohjeen mukaan paitsi lisätty led 17 kytkentä, jolle myös tehty ylösveto 1kohm.
Lähtee hyvin käymään ja käy tasaisesti tyhjäkäyntiä, mutta kun kierroksia nostetaan noin 3600 asti niin sytytys sekoaa totaalisesti, ei kuitenkaan sammu. Tuntuisi kuin jokin rajoitin olisi päällä, mutta ei ole(?). Ennakko kasvaa tasaisesti kartan mukaan niin kuin pitääkin tuonne asti.
Trigger Angle on 60. ( Eli noin 60 astetta eka hammas anturista kun on ykk kohdillaan??? )
Time Based.
Mapin mukaan ennakko, ennakossa ei ole ainakaan kartan mukaan suuria heittoja sekoamiskierroksilla?
Hold ignition 0, voitteko selventää tätä?
Cranking advance angle on 0, tälle myös?
Spark Inverted = No.
Koodia ei ole vielä kokeiltu vaihtaa, tässä taitaa olla joku 29y ?
Puola ja moduli on kokeiltu vaihtaa, ei auttanut.
Mistähän seuraavaksi voisi ruveta tutkimaan?
ps. tämä on ensimmäinen megasquirt projekti joten voi olla pienet ja "turhatkin" neuvot tarpeen.