Kori on kohtuukuntoinen, ei huippu, ei myöskään läpimätä. Maalattu muistaakseni vuonna 2000.
Vanteet on 15x7-tuumaiset, renkaina kohtuulliset (about 5mm) 195/65 edessä ja UUDET 255/60 takana. Takarenkaita ei ole merkitty rekisteriotteeseen, mutta enpä näe estettä miksi muutoskatsastus ei onnistuisi. Talvirenkaista voi neuvotella erikseen, hyvät kumit, ei vanteita.
Takana on ässä-Mersun jouset, perä on "pikkusen" korkealla. Katkaisuhoidolla tulee hyvä.



Sisältä löytyy W124:n etupenkit, pikkuratti, valkoiset mittarinpohjat, käsinoja edessä ja takana. Stereot on kohtuulliset, löytyy DLS:n diskantit ja 6.5" midit sekä Audaxin keskiääniset. Laitetaanko vielä mankkakin? JVC:n mp3-cd-soitin löytyy. Lisäksi on Sonyn 4x80W vahvistin ja DLS:n kolmitie aktiivijakosuodin. Kattoluukku, sähkölasit ja keskuslukko. Alkuperäinen (?) vakionopeudensäädinkin on, mutta ei autossa kiinni. Toiminnasta en tiedä.

Moottorin alakerta on vakio. Yläkertaan tehty iso remppa, jonka jälkeen ajettu noin 5000km. Muutokset pääpiirteittäin:
-Kansi avarrettu
-Venttiileihin hiottu ns. kisaseetit
-Nokka-akselit noin 280-asteiset (vakio noin 250)
-6-1 peltisarja (ruma kuin mikä)
-2x2.5" pakoputket Simonsin vaimentimilla
-D-Jetronicin suuttimet (noin 400cc)
-Kartiomallinen ilmansuodatin on, mutta ei ole kuvissa kiinni
-Moottorinohjauksesta koittaa huolehtia Megasquirt, joka ei tahdo toimia kunnolla
Viat:
Megasquirtin ongelmista johtuen autolla on aika tuskaista ajaa. Lisäksi bensapumppu taitaa olla hajalla, polttaa sulakkeita. Myös vaihdelaatikko oikuttelee, vaihtaa milloin sattuu ja nykäisee vaihtaessa. Pakoputki vuotaa.
Mukaan tulee alkuperäinen K-Jetronic-ruisku, jolla auto pelasi kohtuullisen hyvin. Kiihtyvyys 0-100km/h noin 8,5sek.
Bensankulutusta joku kysyy kuitenkin, alimmillaan vienyt vähän yli 10 litraa sataselle. Ylärajaa ei ole löytynyt.


Hintaa 2900e
Misa Sivonen
Jämsänkoski
040 8617 242