B Asconan johdoista?

Megasquirtin asentaminen käyttökohteeseen sekä keskustelu johdotuksista, antureista suuttimista ja muista toimilaitteista.

Moderator: Masi_K

Post Reply
Asconisti18
Megasquirt aloittelija
Posts: 17
Joined: Mon May 09, 2005 8:40
Location: Tampere

B Asconan johdoista?

Post by Asconisti18 »

Eli mikä on puolan ja virranjakajan välissä oleva johto (vihreä, jossa on sininen viiva)? Kyseinen johto on katkaistu ja siitä MENI johdot MS:ään!Siis kyse on vm.80 b asconasta, jossa on megabruutta. Kysyn asiasta sen takia, kun auto VÄHÄN palo ja siinä samalla suli MS:n ja hälärin johdot. :lol: Jos joku on asentanut MS:n asconaan, nii en pistä pahaks, jos pystyis laittaan autokohtasta asennusohjetta tai jonkinlaista kytkentäkaaviota! :D Nii ja mikä tossa MS:n kytk.kaaviossa on toi "relay for fidle solenoid" ja "coil or tach terminal"? ei oo toi enkku niitä vahvimpia... Ja pitääkö navalle 37 tulla jokin johto? Tarviiko se jonkinmoisen signaalin tai jotain?

Olen erittäin kiitollinen, mikäli joku kykenee auttamaan!!!

.:Asconisti18:.
JTbo
Kokenut Megasquirttaaja
Posts: 405
Joined: Sat Feb 26, 2005 22:04
Location: Pieksämäki
Contact:

Post by JTbo »

relay for fidle solenoid = Kylmäkäynnistys/lisäilma-venttiilin rele

coil = puola
tach terminal = kierroslukumittarin johtolähtö.

Yleensä kierrosluku singaali megalle otetaan siis Puolan '-':sta tai kierroslukumittarin johtolähdöstä/johdosta.

Varmaan virallisempiakin termejä on olemassa, en vain tiedä/muista niitä tähän hätään.

Eikös nasta 37 ole bensapumpun releelle, muistanko oikein?
Volvo 360GL -88
Asconisti18
Megasquirt aloittelija
Posts: 17
Joined: Mon May 09, 2005 8:40
Location: Tampere

Post by Asconisti18 »

Joo kiitoksia paljon!!! Täytyy jatkaa projektia! :P
Post Reply