Page 1 of 1
Megalogviewer apuja ?
Posted: Mon May 28, 2007 20:17
by juke
Tuossa olisi Graafiset kuvat logitapahtumista
kapeakaista lambda over boost security on 160 kPa kun tuntuu et suuttimien tuotto loppuu niillä paikkeilla. et siinä pätkäsee poikki.
kertoo kuka ymmärtää paremmin, että mennäänkö oikeilla jäljillä
Kiihdytystä:
http://s125.photobucket.com/albums/p66/ ... =ajoa1.png
Tasakaasulla:
http://s125.photobucket.com/albums/p66/ ... akaasu.png
Re: Megalogviewer apuja ?
Posted: Wed May 30, 2007 7:34
by teg
juke wrote:Tuossa olisi Graafiset kuvat logitapahtumista
kapeakaista lambda over boost security on 160 kPa kun tuntuu et suuttimien tuotto loppuu niillä paikkeilla. et siinä pätkäsee poikki.
Siis sulla on over boost limit 160 kPa? Eli et halua ahtojen nousevan yli 0.6bar? Mega toimii niin, että kun mennään tuon rajan yli, katkaistaan polttoaineensuihkutus.
Posted: Wed May 30, 2007 10:48
by juke
Joo tiedän

sen sen takia se laitettiinkin 160 kpa :han kun tuntuu että soppa loppuu jo niillä paineilla.
mut saan nyt pe. innovaten laajakaistan et pääsee tarkkailemaan tarkemmin nuo....
mut mennäänkö tuossa dytycycle arvossa oikeilla paikkeilla 186.3 max arvo et näyttääkö tuo suuttimen ns. käyttöasteen % vai onko toi niitä arvoja mitä on bensakarttaan säädetty?
ja kuka tietää noista käppyröistä, että meneekö noi käppyrät oikeilla jäljillä

Posted: Wed May 30, 2007 14:20
by villek
DutyCucle tahtoo sanoa kuinka suuren osan ajasta suuttimet on auki. Eli 100% niin valuttaa jos koko ajan, eli siinä vaiheessa jo "loppuu" suuttimet. 186% vaikuttas jos että tarvisit tulpasti isommat suuttimet olettaen että seokset muuten olis kohallaan, ei tietenkään välttämättä oo kun et oo päässy säätämään alueita jonne tuotto ei riitä. Minkälainen kokoonpano muuten on kyseessä?

Posted: Wed May 30, 2007 15:51
by juke
villek wrote:DutyCucle tahtoo sanoa kuinka suuren osan ajasta suuttimet on auki. Eli 100% niin valuttaa jos koko ajan, eli siinä vaiheessa jo "loppuu" suuttimet. 186% vaikuttas jos että tarvisit tulpasti isommat suuttimet olettaen että seokset muuten olis kohallaan, ei tietenkään välttämättä oo kun et oo päässy säätämään alueita jonne tuotto ei riitä. Minkälainen kokoonpano muuten on kyseessä?

bemun luultavimmin 535 tai 735 suuttimet on paikallaan nyt.
Eikös tuo dutycycle arvo voi olla enemmän kun 100 riippuen bensan paineista, pitäs vetää ajon ajaksi mittari hyttiin niin näkisi et paljo paineet on ajossa, paikallaan on nyt ahtojen mukaan säätyvä b.p.säädin.
uudet siittimet on jo tilattu, mut lähinnä haluaisin joltain kommenttia nöista käppyröistä et óllaanko niissä ollenkaan oikeilla jäljillä

Posted: Thu May 31, 2007 18:20
by hiflair
Heitän tähän väliin kysymyksen,kun tosta megalogvieweristä on puhe!
Mistä löytyis ohje kyseiselle ohjelmalle/sen käyrä valikon lyhenteitten selitykset?
Siellä,kun on kaikenlaista portA;ta ja vaikka mitä kiintoisaa käyrästöä..

Posted: Thu May 31, 2007 20:14
by villek
Kyllä minun mielestä suuttimet on koko ajan auki kun DC% on 100%. Eli siinä mielessä olet oikeilla jäljillä että sillon suuttimet loppuu, eikä mikään kumma jos pätkäsee ja veto meinaa loppua

Vai mitä jäljillä olemista nyt hait?

Posted: Thu May 31, 2007 20:49
by juke
hiflair wrote:Heitän tähän väliin kysymyksen,kun tosta megalogvieweristä on puhe!
Mistä löytyis ohje kyseiselle ohjelmalle/sen käyrä valikon lyhenteitten selitykset?
Siellä,kun on kaikenlaista portA;ta ja vaikka mitä kiintoisaa käyrästöä..

afr- Air fuel Ratio
TPSacc- kaasupolkimen asento anturin arvo
batt-akun jännite
Map-imusarjan paine/alipaine
Spark angle- Sytkä
ym...
Korjatkoon joku jos olen väärässä
Noi kaikki saa melkein näkyviin megatunessa myös
kyllä niihin jostain löytyy ne lyhenteet.
Posted: Thu May 31, 2007 20:54
by juke
villek wrote:Kyllä minun mielestä suuttimet on koko ajan auki kun DC% on 100%. Eli siinä mielessä olet oikeilla jäljillä että sillon suuttimet loppuu, eikä mikään kumma jos pätkäsee ja veto meinaa loppua

Vai mitä jäljillä olemista nyt hait?

Voiko Luottaa logviewerin automaatti VE karttaan jos sen ajon nauhottaa innovaten laajakaistalla ja sit antaa viewerin tehdä automaattisen VE-kartan sen mukaan
mites tuo injections per engine cycle, eikös tuolla voi lisätä ns. käyttöastetta suuttimille. Mulla on 6 suutinta ja arvona 2 miten vaikuttaa ruiskutukseen/suuttimien toimintaan jos arvoksi vaihtaa 6 kun mitään muuta arvojen 2 ja 6 välillä ei hyväksy
sehän tekee 6 ruiskutusta koneen pyörähtäessä yhdenkerran ympäri. jos arvona on 6 ja 2 ruiskutusta jos arvona on 2.
Joo kun täällä oli puhetta jossain topicissa et se aukiolo aika voi olla enempi kun 100 ja silti ei tee haittaa, mut kun saan uudet suuttimet ja säädettyä auton laajakaistalla niin näkee sit et miten tuo dytycycle pomppii kun ruetaan paineita ruuaamaan tuonne 1 yläpuolelle...