Mikähän mahtaa olla vikana kun joskus auto sammuu ja joutuu käyttämään virrat poissa ja sitten vasta lähtee uudestaan käyntiin. Ja pari kertaa on koko mega mennyt ihan mykäksi-->uudelleen softa sisään ja taas toimii.
Mikään osa ei megassa lämpeä hälyttävästi, sammuminen tapahtuu täysin sattuman varaisesti (tärinä ei vaikauta).
Auto:BMW 325tic vm.84
kokoonpano: v2.2 mega, ford vr-anturi, signaali muunnin, bosch 139loppuinen syttymoduuli, 410cc korkee ohmiset suuttimet.
Virta boksille tulee auton alkuperäisestä ruiskun johtosarjasta, voiko siinä esim tulla jännite piikkejä??
Sammuu tai jopa korruptoituu..
Moderator: Masi_K
-
- Megasquirttaaja
- Posts: 28
- Joined: Tue Oct 24, 2006 12:43
- Location: Leppävirta
Sammuu tai jopa korruptoituu..
Lisää öljy ja tarkista bensa! Ja jos jotain kolinaa kuuluu laita musiikki kovemalle!
Mulla teki tuota samaa ja aluksi joluulin että korjautui megan jänniteregun vaihdolla, mutta todellinen syy oli sytytys tulpissa. Vaihdoin r tulpat ja pienensin kärkiväliä hieman niin enää ei ole oireillu. Ilmeisesti mega sai jännitepiikkejäjotka indusoitui lämpöanturiin johttoon (anturi kannessa 2/3 tulppien välissä)
Myös serkun mi16 peugeot mega kytkettynä orkkis johtosarjaan teki samaa. Tähänauttoi kun vaihtoi yhden viallisen tulpan johdon ja sulloinkaiken mitä tulpanjohdoissa oli ylimääräistä mittaa venakopan päälläolevan alumiinilätkän alle jonka alla tulpat ovat.
ELi jos megan johtoja on lähelläkään sytkäosia niin sieltä lähtisin vikaa etsimään.
Myös serkun mi16 peugeot mega kytkettynä orkkis johtosarjaan teki samaa. Tähänauttoi kun vaihtoi yhden viallisen tulpan johdon ja sulloinkaiken mitä tulpanjohdoissa oli ylimääräistä mittaa venakopan päälläolevan alumiinilätkän alle jonka alla tulpat ovat.
ELi jos megan johtoja on lähelläkään sytkäosia niin sieltä lähtisin vikaa etsimään.