Eli oon pyöritelly tällästä asiaa mielessäni. ajatuksena olis ahtaa alunperin vapaastihengittävä ruiskukone mutta jättää kumminki vakioruisku toimintaan ja vain lisätä mega lisäämään pentsiiniä siitä lähtien kun alkaa mennä paineen puolelle.
alkuperäinen ruisku on map pohjainen myöskin ja sen letkuun laitettais takaiskuventtiili.
etuna tästä on se ettei moottoria tarvitse säätää A:sta alkaen ja säädettäväksi jää vain se alue jolla on ahtoa.
suuttimet vain pitäis lisätä imusarjaan.
onko joku jo tehny näin ja onko täs järkeä tai jotain mitä pitäis ottaa huomioon.
MS:än käyttäminen lisäruiskuna
Moderator: Masi_K
onhan se toisaalta mutta se on samalla "turhaa".
jos moottoris on jo ruisku niin megan kytkeminen siihen rinnalle ei oo sen kovempi homma kuin laittaa pelkästään MS eikä tarvi hakea kylmäkäynnistys-, tyhjäkäynti-, kiihdytysrikastus-, moot.jarrutus-, tasa-ajo säätöjä/rikastuksia, koska kaikki nuo pelaa orkkisruiskulla vaikka ahdin lisätäänki.
jos moottoris on jo ruisku niin megan kytkeminen siihen rinnalle ei oo sen kovempi homma kuin laittaa pelkästään MS eikä tarvi hakea kylmäkäynnistys-, tyhjäkäynti-, kiihdytysrikastus-, moot.jarrutus-, tasa-ajo säätöjä/rikastuksia, koska kaikki nuo pelaa orkkisruiskulla vaikka ahdin lisätäänki.
toimii varmaan, mutta megalla toimisi paremminkuukkeli wrote:onhan se toisaalta mutta se on samalla "turhaa".
jos moottoris on jo ruisku niin megan kytkeminen siihen rinnalle ei oo sen kovempi homma kuin laittaa pelkästään MS eikä tarvi hakea kylmäkäynnistys-, tyhjäkäynti-, kiihdytysrikastus-, moot.jarrutus-, tasa-ajo säätöjä/rikastuksia, koska kaikki nuo pelaa orkkisruiskulla vaikka ahdin lisätäänki.
