Moottorin lämpöanturista ja kytkentäkaavio hukassa

Megasquirtin asentaminen käyttökohteeseen sekä keskustelu johdotuksista, antureista suuttimista ja muista toimilaitteista.

Moderator: Masi_K

Post Reply
Terppis
Megasquirttaaja
Posts: 67
Joined: Wed Mar 09, 2005 15:31
Location: Vantaa

Moottorin lämpöanturista ja kytkentäkaavio hukassa

Post by Terppis »

Eli ongelma on seuraava: megatunessa näyttää koko ajan moottorinlämmöks -40 astetta. Anturin mittasin ja se näytti jotain 5kohmia. Eli ihan ok pitäis olla, ku ulkona on pari astetta lämmintä. En pystyny oikee iteksee alkaa mittailee, että onko johto poikki. Mutta sen huomasin ainaki, että virrat päällä ei sinne anturin liittimeen tullu minkäänlaista jännitettä??? Pitäis kai sinne nyt edes vähän tulla jännitettä?

Ja sit toinen homma on, että en löydä enää mistää ton partcon ms extran kytkistä. Siis jonku löysin mikä piti olla partcon sarjaan mutta on kyllä ihan erilainen ku minkä mukaan mä aikanaan oon sähköt vedelly.
Fiat Uno Turbo I.E
Terppis
Megasquirttaaja
Posts: 67
Joined: Wed Mar 09, 2005 15:31
Location: Vantaa

Post by Terppis »

Sellanen tuli vielä mieleen, että ku tossa käynnistelin konetta pitkästä aikaa. Ku huomasin, että se lämpötila-anturi näyttää väärin, ni otin kaikki kylmäkäynnistysrikastukset pois päältä siitä -40 asteen kohdalta. Sitte ku löin käymää, ni kone ei ottanu kierroksia. Seokset oli siellä 13-14.5 AFR:n paikkeilla mutta kone ei ottanu kierroksia ja täristi aika voimakkaasti. Eli voiko pelkkien kylmäkäynnistysrikastuksien puuttuminen aiheuttaa sen, että kone ei ota kierroksia vaikka seokset onki ihan kohdallaan.
Fiat Uno Turbo I.E
Post Reply