Apuja kaivataan

Megasquirtin asentaminen käyttökohteeseen sekä keskustelu johdotuksista, antureista suuttimista ja muista toimilaitteista.

Moderator: Masi_K

Post Reply
nohd
Megasquirt aloittelija
Posts: 10
Joined: Sun Apr 10, 2005 15:38
Location: Vantaa

Apuja kaivataan

Post by nohd »

Osaisko joku antaa vinkkiä mistä lähteä vikaa etsimään kun auto lähtee kyllä käyntiin mutta käy kahdella pytyllä,
ja kaasua saa painaa yli puoleenväliin ennekuin lähtee käyntiin.
Toinen seikka mikä ihmetyttää on se että toimiiko triggeröinti oikein kun hall anturi on kampiakselilla ja sillä on vain 2 triggauspistettä (eli 180 asteen välein) vai pitäisikö niitä olla enemmän?
ms on extra versio 021u ja megatune v.2.25b358

EDIT: ja kyseessä siis 4 pyttyinen kone.
Last edited by nohd on Sun May 01, 2005 17:52, edited 1 time in total.
flektivitonen
Megasquirttaaja
Posts: 42
Joined: Tue Mar 01, 2005 21:54
Location: Helsinki

Post by flektivitonen »

moniko pyttyinen kone sulla on? nelipyttysessä pitäs mun tietääkseni kyllä olla 4 lovinen triggeri
KariM
Megailija
Posts: 532
Joined: Sat Feb 26, 2005 10:01

Post by KariM »

Tavallisella sytkällä yksi triggaus per sytyttävä pytty. Eli nelitahtisessa neloskoneessa kaksi per kierros kampiakselilla, tai jakajassa neljä per kierros koska se pyörii vain puolella nopeudella.
nohd
Megasquirt aloittelija
Posts: 10
Joined: Sun Apr 10, 2005 15:38
Location: Vantaa

Post by nohd »

Tänään puolanvaihdon jälkeen taas kipinä löytyi mutta nyt vaan hörähtää mutta ei lähde käyntiin. Hall anturiakin mittailin eli sillon kun triggaus on kohdalla niin jännite menee alas. Kun kone on ykk kohdassa niin triggeri pisteen väli oli noin 15 astetta ja silti trim anglea saa laittaa 50 astetta megatunessa ennenkuin mitään tapahtuu?? Cranking advance on 9 astetta ja spark tablessa kaikki 10:ssä asteessa. Missä menee metsään? :D
Post Reply