
Camarossa ohjataan normaalisti bensapumppua katkomalla jännitettä ja maa on kiinteä. Muutin kytkennän megaa varten niin, että jännite tuodaan nyt jatkuvana releelle siihen nastaan mistä ennen sitä vakioboxi pätki, ja mihin ennen tuli kiinteä maa, tulee nyt piuha Megalta ja sen pitäs nyt katkoa sitä. Kun virrat on poissa, Megan bensapumpun lähtö EI OLE maassa (mittasin yleismittarilla), MUTTA silti bensapumppu pyörii eli rele vetää päälle. Joten jonkinlaisen maan se sieltä saa, eikös sen pitäny olla niin että bensapumpun lähtö ei ole missään tilassa silloin kun ei maadoiteta?? Ilmeisesti se kuitenkin on jossain tilassa ja se on riittävä vetämään releen maihin. Kun virrat on päällä, Mega kyllä silloin katkaiseen sen 2 sekunnin päästä bensapumpun päälläolon. Mutta kun virrat poissa, jatkuvasti päällä...

Sitten toinen ongelma: RPM tieto ei värähdäkään startatessa. Oon kytkeny 7pin HEI:n ohjeiden mukaan ja asetuksetkin laittanut ohjeiden mukaan. Sillä erolla, että EST low piuhaan laitoin maadoitukseen 100 ohmin sarjavastuksen, koska kaverillakin piti näin tehdä -86:n Camaron kanssa että alkoi toimia. Muuten sillä heitteli kiekat miten sattuu. No mulla ei värähdäkään rpm tieto megassa startatessa...


Mikäs tässä nyt mättäää??