eli kyseinen asennus tapahtuu autoon :
moottori 1.9 litrainen toyotan 2tg , rs500 modatulla puhaltimella 270 nokat yms yms . oli kaasuttimilla yli 300 hp pyörässä / yli 400 nm , ja nyt haetaan säätöjä tarkemmiksi , sekä lisää virtausta, kun jää kaasuttimien kurkut yms pois , kansikin on käynyt penkissä

läppärunkojen kera nyt yritetään mennä + hukkakipinä ,joko tai ns hukka , mutta neljällä puolalla , eli suoran ja hukan välimalli . kipinä toteutus hiukan auki .
ja 12-1 kampiaksilalla + hall tyyppinen anturi , eli purkissa on KO tarvittavat modit , esim 4kpl *syttykiviä* eli ohjataan suoraa puolia ilman väli vahvistimia. eikä ole tarkoitus ohjata tyhjäkäynti moottoria . kenties bi metalli lisäilmaluistia tai ihan solenoidia , ja toiveena olis nuo 12x8 tai suuremmat kartat , mutta enemmän kuin 8x8 . ja injector staging , eli 4 kpl pieniä ensin käytössä , ja sitten toinen pankki vasta ylempänä käyttöön , näin olisi tarkoitus
eli
-enemmän kuin 8x8
-hukka kipuna +hall
-suutin pankkien porrastettu käyttöönotto
-ei tyhjäkäynti moottoria
softia olen selannut mutta mikä olisi se paras softa meikäläiselle , eli vaka joka pelaa ja omaa ominaisuudet , megasta olen hiukan vielä ulkona , muuten ruisku perusteet on kyllä hollilla , ja jo asennettua perus megaa olen säätänyt eli tutustumista on jo

hr09 a ?? highreso vai ihan 029v matkaan ?
KIITOS etukäteen jos joku vaivautuu , ja tiiä minkälainen kokeilu into tästä vielä näiden kanssa alkaa