Page 1 of 1
mäntiä
Posted: Sun Feb 04, 2007 16:33
by kolina
ford is särkee mäntiä.viimeks hajos kolme kolbenschmitdiä halkesi renkaiden välistä,ahdot pienellä seokset ok vajaa sata kilsaa ne viihty 205 sen lohkossa
is ruisku
suutimet 441.
ihi ahdin

mitä mäntiä muut fordi miehet käyttävät
Posted: Sun Feb 04, 2007 17:06
by procharger
Ross:in männillä on tultu jo jokunen kesä toimeen.
Posted: Mon Feb 05, 2007 21:04
by Storm1
Jos männänrenkaiden välikannas rapsahtaa rikki, kannattaa tarkistaa paljetila... (ellei pytyn yläreunassa ole olkapäätä syyllisenä) Vai miten halkes? Liian pieni paljetila rikkoo yleensä männän. Liian iso taas käy kansipahvin päälle.
Posted: Tue Feb 06, 2007 9:35
by country sedan
Liekköhän ennakot miten alueella..?
Itellä Cossun Mahlet oharissa, vakio valumännilläkin on ajettu yli kilon ahdoilla ongelmitta.
mäntä ongelma
Posted: Tue Feb 06, 2007 10:46
by kolina
ford is lasketti tilvutta kannesta joka oli 50.1 millilitraa fain kansipahvi 1,6mm mäntä yläkuolokodassa lohkoon tasoon 0.35mm välyksillä,puristussuhde 9, ja rapiat.
Louhittin kannesta tavaraa pois ja tilavutta tuli 55,5 millilitraa,
laskujenmukaan puristusuhde on nyt 8,3: 1.
Sytkät 13 asteen ennakolla ahdoilla.
Tää moottori on sitten kolmas versio kolmessa viikossa,
kahta 205 lohkoa olen käyttänyt näissä, eikä pultit oo pässy ruostumaan.
Keronpa sitten lisää kun viikko on lopuillaan
ei kolmatta ilman neljättä

kolina
Posted: Tue Feb 06, 2007 11:01
by kolina
Joo männän halkemiset ekamoottorista suli mahle kakkospytystä ku vetäs laihlle isolla vaihtella.
sitte toka moottori, kolme kolbenschmittiä halkes palat ylärekaasta alas öljyrenkaaseen noin nejänsentin mittaset palat sivusuunassa.
Posted: Tue Feb 06, 2007 11:43
by colliman
meillä oli joskus budjetti escossa kuplan 92mm männät. kesti tosi hyvin ohc konees. kiertokankiin joutu tekee pronssi laakerit ja rotsaaamaan käypäseks. tais olla mahlet ja matalat. lohkon tasopinnasta joutu ottaa pois muuten ois jääny puristussuhde 6.? jotain. kesti hyvin 2-2,5 bar

ahdot, yli 3bar katko aina 3;sen kiertokangen.

niin.....
Posted: Wed Feb 07, 2007 21:23
by kolina
Kasattu on ja moottotri on pukissa kii.
Taitaa olla sytkän ennakoissa vikkoo nimittäin laskettiin tarkat ennakot ja näyttääpi siltä että pirulaut vetää rumasti välillä ennakoita ja jakaja on suurennuslasin alla.
Kiitos kaikille jotka on vaivautuneet kirjoittamaan kommnetteja.......
tv: kolina
mäntiä
Posted: Thu Feb 15, 2007 9:19
by kolina
Nyt pelaa kolinan is fordi ja pysyy nipussa noilla 8,3/1 puristusilla,
kiva ei hyydy kun vetäsee vitosta pesään sama veto jatkuu,
mutta latu käy ahtaaks.
Mitähn keksis seuraavaksi : KOLINA.
Posted: Thu Feb 15, 2007 12:51
by jani
voimaa tietennii jollakin keinolla .heh
Posted: Thu Oct 18, 2007 19:57
by fordsoni
ne kuplan 92mm mahlet kestää suht hyvin hintaansa nähen, 94mm en laittais, tahtoopi putket haleta

1,5 bar paineella meni ihan hyvin 92mm. cosan orkkis männät on kaiken parhaat mut saatanan kalliita, esim. wisecot ei kestä mitää cosan omiin verrattuna. taitaapi uuet maksaa 350e kpl renkaineen. sithän se vaati jo cosan veivit ja kampuran ja siinä huomataan et homma karkas taas budeti yli
