triggerin sovitus 4age koneeseen?
Moderator: Masi_K
triggerin sovitus 4age koneeseen?
onko täällä joku ketä on laittanut tuon kampiakselille 4age koneeseen. kaikki muut osat on jo paitsi tuo ja tutkittuani kampiakselin päätä totesin että ei sinne kyllä mahdu yhtään mitään. jos joku olis tehnyt tämän niin näyttäisi jotain kuvaa tai kertoisi miten on tuon homman hoitanut.
Re: triggerin sovitus 4age koneeseen?
Näin täällä:zhakal wrote:onko täällä joku ketä on laittanut tuon kampiakselille 4age koneeseen. kaikki muut osat on jo paitsi tuo ja tutkittuani kampiakselin päätä totesin että ei sinne kyllä mahdu yhtään mitään. jos joku olis tehnyt tämän niin näyttäisi jotain kuvaa tai kertoisi miten on tuon homman hoitanut.
http://img214.imageshack.us/my.php?image=1292941fb3.jpg
MS Extra 029q2 EDIS-4
Triggerikehän kiinnitys kumivulkanoidun hihnapyörän ulkokehälle ei ole kovinkaan hyvä idea, itse asiassa 'idea' menee moottori käynnistettäessä täysin pilalle...starba wrote:...sorvilla ohjaustehostimen hihnapyörä suoraksi ja päälle rympillä trikkerikehä. tarvii vaan tasapainottaa hyvin kun on tommonen värinänvaimennin siivapyörä.
-
- Megajumala
Perustelut?Benkku wrote:Triggerikehän kiinnitys kumivulkanoidun hihnapyörän ulkokehälle ei ole kovinkaan hyvä idea, itse asiassa 'idea' menee moottori käynnistettäessä täysin pilalle...starba wrote:...sorvilla ohjaustehostimen hihnapyörä suoraksi ja päälle rympillä trikkerikehä. tarvii vaan tasapainottaa hyvin kun on tommonen värinänvaimennin siivapyörä.
MS Extra 029q2 EDIS-4
No mieti 'hetki' kyseisen osan funktiota... Kampikoneiston värähtelyn vaimennin siis kyseessä -> pulssikehän kulma-asema elää kierrosluvun ja värähtelyn funktiona (toki elämiseen vaikuttaa myös kumivulkanoinnin leikkausvoima/tekninen lujuus).rolla wrote:Perustelut?Benkku wrote:Triggerikehän kiinnitys kumivulkanoidun hihnapyörän ulkokehälle ei ole kovinkaan hyvä idea, itse asiassa 'idea' menee moottori käynnistettäessä täysin pilalle...starba wrote:...sorvilla ohjaustehostimen hihnapyörä suoraksi ja päälle rympillä trikkerikehä. tarvii vaan tasapainottaa hyvin kun on tommonen värinänvaimennin siivapyörä.