Ohjelmoitava logiikka
Moderator: Masi_K
Ohjelmoitava logiikka
Löytyykö jostain ns. tee-se-itse ohjelnoitavaa logiikkaa? Joko ihan 24v tai sitten 12v. Semmosellahan sais kätevästi tehtyä kaikkea kivaa autoon, vaikka varashälyttimen ym...
Peugeot 205 Gti 1.9 + extra029t + garrett t25 (pahasti vaiheessa)
PLD/FPGA-tyyppistä etsit? Piirejä löytyy kyllä mutta ovat varmaan luonnostaan jo kaikki pintaliitosluteita. Valmiit demolevyjä on olemassa mutta ne maksaa mansikoita. Tohon käyttöön mikrokontrollerit on helpompia lähestyä kun voi vaikka ihan C:llä vääntää koodia ja löytyy ihan DIL-paketoituinakin tai harvalla SO-välillä:
viewtopic.php?t=2696
Taidat viitata automaation logiikkapalikoihin jotka käyttävät yleensä 24v jännitettä, mutta jotenkin ei se hinta mun mielestä näitten kanssa kohtaa järkevästi autokäytössä.
viewtopic.php?t=2696
Taidat viitata automaation logiikkapalikoihin jotka käyttävät yleensä 24v jännitettä, mutta jotenkin ei se hinta mun mielestä näitten kanssa kohtaa järkevästi autokäytössä.
Tiara Kit Car - MsnS-E
Juuri tällaista meinasin. Eihän se automaation logiikka nopeudeltaan tai toiminnaltaan ole juuri sen kummosempi kun megasquirt, niin rupesi kiinnostamaan josko joku olis tehnyt "rakennussarjan", jolloin hintakin olis järkevällä tasolla.risu wrote: Taidat viitata automaation logiikkapalikoihin jotka käyttävät yleensä 24v jännitettä, mutta jotenkin ei se hinta mun mielestä näitten kanssa kohtaa järkevästi autokäytössä.
Peugeot 205 Gti 1.9 + extra029t + garrett t25 (pahasti vaiheessa)
-
- Megasquirttaaja