Semmosen murheen keksi auto tähän väliin että D-Jetistä peräisin olevien suuttimien letkut vuotaa. Vähän on hapertuneet. Suuttimissahan on letku kiinteästi kiinni. Tai ei se kovin kiinteästi ole, kun sitä pystyy pyörittelemään. Liekö tuo letku prässätty kiinni tuommoisella pellinpalalla? Saakohan sitä ehjänä jotenkin irti? Mitenkäs uuden letkun saa kiinni? Rojut kun on autossa kiinni, niin ei viitsisi enää alkaa suutintukkia muuttelemaan toisenlaisille suuttimille. Alunperin nuo on ollut 70-lukulaisessa Mersun 280E koneessa.
Kuvassa ylhäältä alkaen:
-Letku (musta)
-Metallinen letkun kiinnitin(?), joka pyörii letkun mukana kun pyörittelee (ruskea)
-Suuttimen runko, sähköliitin puuttuu kuvasta (vihreä)
