yritin jo hakuakin tuloksetta... mistä saisi ostaa moisen anturin.
Tiedonkeruuta ja pa-paineensäätimen asettamista varten moinen tarvittais. Mieluusti 0-5bar ja 0-5V.
Ihmetteleepi
Marko
Polttoaineenpaineanturi 0-5V mistä?
Moderator: Masi_K
-
- Kokenut Megasquirttaaja
en ole purkanut tuollaista,, 16llitraisessa on ulkonäöltään aivan samanlainen anturi öljynpaine anturina, mutta tuo voltti/paine jako on erilainen, eli kai ne sisäkalutkin on erilaisia,harrastaja wrote:Kestääköhän tuo Scanian anturi bensaa/öljyä ja mitähän semmoinen about maksaa?
hinnasta en osaa muuta sanoa kuin että se on kova,, anturin kiinnitys bensalinjaan tuottaa hieman työtä ,se on kiinni kahdella ruuvilla ,eli pitäisi rakentaa jokin laippa mihin sen saisi kiinni, bonuksena tuossa olisi samassa anturissa myös lämpöanturi , vaikkei tuota bensan lämpöä kannatane mitata,
Ittellä volvon koneen bensatukin päässä kiinni motonetistä ostettu anturi ja mittari. Makso jotain 16e yhteensä.
Tuntuu vaan, että anturi tahtoo jumitella välillä, voitelun puutteesta varmaankin. Ja megasquirttiinkin on liitetty.
Tuntuu vaan, että anturi tahtoo jumitella välillä, voitelun puutteesta varmaankin. Ja megasquirttiinkin on liitetty.
Jurmo Trimaran HT vene Volvo Penta AQ171A + megasquirt ->turbo
Volvo 340DL -86 -sleeeeeeper- Volvo "B254GT" 2,5L 16v turbo 408hv/664Nm
Volvo S90 -98
Audi A8 W12 2006
Volvo 340DL -86 -sleeeeeeper- Volvo "B254GT" 2,5L 16v turbo 408hv/664Nm
Volvo S90 -98
Audi A8 W12 2006
Itse olen samaa miettinyt. Omaan kippooni en vain suurin surminkaan pistä BENSA-linjaan mitään motonetista. 
Katselin honeywellin antureita ja vaikuttaisivat ihan hyviltä. Hintaa tuppaa niillä olemaan, mutta en pitäisi tuota ongelmana, lähinnä saatavuutta.
Projekti mulla tältä osin kesken niin ei kummempaa.
T. Pasi

Katselin honeywellin antureita ja vaikuttaisivat ihan hyviltä. Hintaa tuppaa niillä olemaan, mutta en pitäisi tuota ongelmana, lähinnä saatavuutta.
Projekti mulla tältä osin kesken niin ei kummempaa.
T. Pasi