Alkaa olla mannemersu sitä vaille valmis että ruutan asennus olisi edessä. Moottorissa on jo valmiina kaksi eri triggeriä, toinen on GM:n HEI- triggausta vastaava sakara-härpäke virranjakajassa, toinen on kampiakselin etupäässä olevassa värinänvaimentimessa oleva inkkari. Ko. "limpussa" on vain yksi nasta ulkokehällä.
Helpointa (?) kai olisi noudattaa orjallisesti HEI-sytkän ohjeita, kun kerta vehkeet on siihen valmiina. (se räkii siis kolme signaalia per kampuran kierros)
Onko mitään etua jos käyttää sitä "normaalia" vr-anturia? Riittääkö se yksi nasta, vai hitsailenko jotain raudanpalasia siten että saan esim 6-1 -pyörän siitä? Mitäs etua siitä on?
Aluksi ainakin teen pelkän bensansyötön megalla, vasta sen jälkeen asennan kipunan ajoituksen sekaisin. Eikös tuon kierroslukusignaalin saa näin aluksi varastettua vaikkapa puolalta tai vakion sytkäyksikön "siitä johdosta mistä tulee suodatettu kierroslukusignaali"?
Kaipa sen signaalin pystyy muuntamaan megalle soppeliksi kanttiaalloksi 7-pinnisellä sytkäyksiköllä (jostain penarista peräisin), oli anturina kumpi tahansa?
Kummanko triggerin valjastan käyttöön?
Moderator: Masi_K