Elikkäs tallissa makaa tuollainen 84 vuoden Honda XL600R Paris-Dakar jonka 600cc yksmukista n. 45hp moottoria ruokkivat kaksi kappaletta (kummallekkin imuventtiilille oma) 38mm keihineitä jotka ovat jo tiensä päässä eli tärinästä ja töminästä väljäksi kuluneita.
Mielessä kävi uusien tai uusien käytettyjen suoravetokaasareiden hankinta mutta mietimpä myös miten tuollainen megaruutta pelittäis ykspyttysessä kiksikäynnisteisessä koneessa? Onkos aivanki järjetön projekti?
Squirtti vanhempaan enduropyörään?
Moderator: Masi_K
Tuossa muutama kuva omasta Husqvarna Te610 -96.
Käyntiin saaminen tällä hetkellä hakusessa, paukuttelee mukana, vaan ei jaksa jäädä käymään.
Hankalaa käynnistää polkimella ainakin aluksi, rakentelin lisä startterin.
tietoja:
2 kpl Polaris RXL suuttimia n.280 cc/min + 1 kpl läppärunko
VB921 IGBT + Bosch / BMW M60 "TCI" suorasytytys puola purkaamolta
Lisä startille tulee virta nyt omalta akulta.
MiniMS ohjain extra-koodi: 029q2
http://www.mini-ms.com/
Tuolta löytyy toinenkin projekti:
http://njaa.pp.fi/dr/
Ja tuolta:
viewtopic.php?t=92
Käyntiin saaminen tällä hetkellä hakusessa, paukuttelee mukana, vaan ei jaksa jäädä käymään.
Hankalaa käynnistää polkimella ainakin aluksi, rakentelin lisä startterin.
tietoja:
2 kpl Polaris RXL suuttimia n.280 cc/min + 1 kpl läppärunko
VB921 IGBT + Bosch / BMW M60 "TCI" suorasytytys puola purkaamolta
Lisä startille tulee virta nyt omalta akulta.
MiniMS ohjain extra-koodi: 029q2
http://www.mini-ms.com/
Tuolta löytyy toinenkin projekti:
http://njaa.pp.fi/dr/
Ja tuolta:
viewtopic.php?t=92
Last edited by tty on Fri Mar 14, 2008 21:19, edited 2 times in total.