Oiskos kellään tietoa noista keihin suuttimien koosta?
Tai mitään linkkiä mistä näkisi nuo??
Suuttimien merkintöjä en muista, mutta ovat olleet 1000 gsxr suzukissa.
Netistä olen etsinyt mutta en ole ainakaan vielä mitään löytänyt
Näytti olevan noi gsxr600 läppikset samanlaiset... ja KN4 suutin näyttää samalta, eli taitaa olla 240cc eli jos niitä on 2 ja pitäis riittää jonnekkin 120hp, niin taitaa mennä suuttimet vaihtoon..
Itsekin olen yrittänyt löytää jotain infoa noista omista keihinin suuttimista mutta ei oikeen hyvin tunnu löytyvän.
Tuommoiset suuttimet, peräisin myyjän mukaan vm.02 GSX:sta. Läppäkotelot on samanlaiset kuin nuo 02 GSX-R 750 mutta tuolla msefillä ei sanota paljonko nuo virtaa. Jos jollain tietoa niin olisin kiitollinen.
joop wrote:Tuli tuossa tänään mitattua nuo omat suuttimet(kuva yllä). Virtaavat n.280cc/min 3bar paineella(100% "pulssisuhteella").
Mulla on samanlaiset.. hyvä tietää! Kiitoksia.
Ei ehkä menekkään suuttimet vaihtoon, gasopaineet vaan kattoon. Voi tsägällä riittää! Oon kysellyt muutamasta mestasta noita suuttimia ja oikein mistään ei tunnu löytyvän.
Jatketaan vanhaa juttua. Eli ostin keihinin läppärungot, jotka peräisin CBR 600rr Hondasta. Nyt mietityttää noiden suuttimien koot, että pystyykö niitä hyödyntää vai joutuuko vaihtaa toisiin. Olen nyt tässä yrittäny googlettaa useamman tunnin, mutta en löydä suuttimien kokoa mistään. Yritin kysyä motot.netistäkin mut sieltä ole vastausta saanut. Suuttimista löytyy tälläinen numero 0600 524 01 ja suuttimet ovat oranssin väriset. Voisin luulla noita suuttimia aika pieniksi koska kyseisessä pyörässä toiset suuttimet ilmanputsari kotelossa. Enkä pysty tällä hetkellä ite edes mittauttaa niitä kun multa puuttuu vielä paineen säädin.
EDIStäjä wrote:-01 750 GSXR antoi mittauksissa:
280cc/3.5bar
300cc/4.0bar
Onko noi suzukin suuttimet todella Keihinin suuttimet? Ainakin mitä olen yrittänyt googlettaa ni en ole Keihinin suuttimia löytänyt kuin kaasari vehkeisiin. Läppärungot kyllä on keihinin, mut ainakin Hondassa on denson suuttimet vaikka rungot ovatkin keihinin. Mahtaako -00 vuotisessa 750 GSXR:ssä olla samat suuttimet kuin tuossa -01:sessä? Noita mittaus tuloksia kun katselin ni vaikuttais aika sopivan kokoisilta suuttimilta omaan projektiin ja mulla olis yhdet -00 suuttimet tiedossa.