tps anturista(kyllä vielä kerran)

Keskustelu piirilevyistä, niiden ominaisuuksista, kokoamisesta ja testaamisesta.

Moderator: Masi_K

Post Reply
hoitokoti
Megasquirttaaja

tps anturista(kyllä vielä kerran)

Post by hoitokoti »

kertokaas minulle mitä haittaa on jos jätän turbo koneessa tps:säm kykemättä??? koitin haulla mutta ei auennut tuohon kysymykseen ainakaaan minulle yhtään vaihtoehtoja. jos joku voisi selittää onko siitä haittaa jos en sitä kytke.
KariM
Megailija

Post by KariM »

Liekö säädöissäni parantamisen varaa, mutta itse olen kokenut floodclearin tarpeelliseksi siinä tapauksessa että onnistun stumppaamaan koneen käyntilämpöisenä. Tuon toki voi tehdä painonappikytkimelläkin.

Jos jätät tps:n kytkemättä, niin pitiköhän se tulo maadottaa; ilman sitä tps-arvo vaeltaa prossun sisäisen vuotamisen takia ylöspäin pikkuhiljaa.
hoitokoti
Megasquirttaaja

Post by hoitokoti »

heh tohon kun sais vielä vastauksen. on vain niin ahdas rako asentaa nyt tuota tps:ssää et jos se auto vois toimia ilman sitä yhden kesän. ????
hoitokoti
Megasquirttaaja

Post by hoitokoti »

elikkä jos nyt oikein hokasin niin kaikki kolme tps johtoa maihin vai?? etten nyt rikkois tota häristintä. :oops:
_P_
Kokenut Megasquirttaaja

Post by _P_ »

Signaalijohto (22) maihin, se +5V (26) ei kytketä mihinkään (ellei joku toinen anturi tai vastaava tarvitse sitä käyttöjännitteekseen, mutta maihin sitä ei kytketä).
Post Reply