Mistä kompressorikartta

Keskustelu muista moottorinohjausjärjestelmistä ja viritysprojekteista. Kaikki muut aiheet tullaan poistamaan.

Moderator: Masi_K

Post Reply
turbosbc
Kokenut Megasquirttaaja

Mistä kompressorikartta

Post by turbosbc »

Olisko kellään schwitzer s2b:n kompressorikarttoja???

oon yrittänyt googlettaa, kaikkiin muunmerkkisiin ahtimiin kyllä löytyy vaikka mitä mutta ei tohon....

Kyseessä olisi 50/60 ja 54/60 siivillä olevat....

Auttakaa miestä mäessä. :oops:
jani
Kokenut Megasquirttaaja

Post by jani »

kerrotkos mitkä ahtimet on kysessa eli se numero siitä arvokilvestä se voisi auttaa asiaa
risu
Himopostaaja

Post by risu »

Jos jollain ois karttaa mitsun TE05-12B:hen myös niin sekin tulis tarpeeseen. Kyseessä siis saabin vakioahdin. Karttoja ei vaan tunnu löytyvän, tosin google myös kertoo etten ole ainoa joka noita on etsiny. TD04-12 ja TD05-14 kartat on jo, joten niitä ei tartteta :)
Tiara Kit Car - MsnS-E
jani
Kokenut Megasquirttaaja

Post by jani »

tuo mitsun TE05-12B kartta on aero.comin sivuilla. Eli linkki http://www.900aero.com/
risu
Himopostaaja

Post by risu »

Eip oo, tai sitten en vain osaa ettiä. Oon tuolta aiemminkin koittanu ettiä sitä mutta lähin mitä löytyy on TD05-14b:n kartat. Tosin ne mulla oli jo.
Tiara Kit Car - MsnS-E
jani
Kokenut Megasquirttaaja

Post by jani »

No tosiaan eip oo tuollakaan sivulla muistimpa sitten väärin. ahdinta on käytetty noissa matalapaine saabeissa eli jokin jenkkiharrastajan sivu voisi olla josta löytyy koska sinne on myyyty noita 900 matalapaineturboja aikas paljon.
Post Reply