Volvoon asetaminen on toisaalta mutkikkaampi, sikäli kun se on 24 voltin sähköjärjestelmällä.
Tarkoitus olisi laittaa jännitteen alennin 24 V -> 13,8 V 30 A ja sille kaveriksi 7,2 Ah kuiva-akku jännitepiikkejä tasaamaan.
30 A varmaan riittää sytkälle, ruiskulle ja bensapumpuille?
Toinen ongelma on imusarja, lähinnä se että käykö Volvon B30A moottoriin B30E:n imu ja pakosarja suoraan? Jos käy niin, silloin saisi 6 pisteruiskun. Se että mistä saisi imusarjan voi olla taas hankalaa.
Toisaalta voisi muuttaa nykyiset "römppäset" suutintelineiksi ja säästää aikaa ja rahaa. Millaisilla suuttimilla tuo sitten pitäisi toteuttaa? Kaasuttimia on 2 kappaletta, joten tuosta saisi kahdella suuttimella varmaan ihan toimivan systeemin.
Bensatankilta siirtopumppu välisäiliöön ja välisäiliöltä painepumppu toimiittaa bensan suuttimille. Toimii varmaan helpoiten niin. Paluu takaisin bensatankkiin.
Sytkäksi EDIS-6 olisi varmaan helpoin? Jos vaan sellaisen jostain saisi.
Minulla olisi vaihdossa / myynnissä EDIS-4 paketti tulpanjohtoineen.
Melkeenpä tuo sytytys olisi ensiksi toteutettava, nykyinen on sen verran erikoinen että siihen ei taida saa suomesta järkevään hintaan osia.
Nyt alkaa olla jakajan kansi loppu ja kärjetkin ovat lopussa.
Melkoinen homma on edessä mutta toivottavasti se toimii.
Kyse on siis tuollaisesta maasturista:
