Tämmönen olisi nyt kytkettävä tohon rojektiin...
löytyy tämmöset:
http://photobucket.com/albums/c31/qreip ... akaja1.jpg
http://photobucket.com/albums/c31/qreip ... akaja2.jpg
http://photobucket.com/albums/c31/qreip ... nector.jpg
Jakaja siis iS Sierran oma..
Värit:
1. blue/yellow
2. blue/red
3. black/red
4. black
5. green
6. brown
Mitkä ovat nuo värit numeroina EEC-IV Boxinpään liittimessä johtosarjassa?
Kytketään?
- pip = MS coil pin24 Blue/Yellow
- spout = MS fidle pin30 tai LED17? Blue/Red
- start = puolan +? (vai tarvitseeko kytkä ollenkaan?) Black/Red
- icm pwr = +12V (MS pin28) (Black)
- coil- = puolan - (Green)
- ing gnd = maa (MS pin7) (Brown)
Tarvittavat modit ainoastaan se n.100ohmin vastus lankulle ja hyppylanka?
Apuja!
Kiitoksia jo etukäteen!
- Teemu
Ford Sierra iS & Motorcraftin jakajan kytkeminen v2.2
Moderator: Masi_K
kumpihan on jakajan sisällä hall vai induktinen
itsellä liittimet tallessa vm 89 is:ssässtä
värit erit
syttäyks. - EEC-IV
sinni/kelta -----poksin napa 56
sini/punanen -----poksin napa 36
musta/sininen
musta ------ +12v
vihreä ------ puolan -
sini/musta -----poksin napa 16
syttä yksikkö saman näköinen
otti maat pohjastaaan
itsellä liittimet tallessa vm 89 is:ssässtä
värit erit
syttäyks. - EEC-IV
sinni/kelta -----poksin napa 56
sini/punanen -----poksin napa 36
musta/sininen
musta ------ +12v
vihreä ------ puolan -
sini/musta -----poksin napa 16
syttä yksikkö saman näköinen
otti maat pohjastaaan
Irrallisella sytty-yksiköllä kannattaa ainakin jättää tuo black-red
irti, se on ccd:n (computer controlled dwel) mallissa puolan ja koko järjestelmän toiminnan tarkistussignaalin johto. Ja jenkkilän foorumilla oli juttua että "engine will run like crap" jos tuo johto on kiinni.
Ja taisivat sanoa vielä että "all you really care about is pip and spout"
Ja oikeassa olivat
irti, se on ccd:n (computer controlled dwel) mallissa puolan ja koko järjestelmän toiminnan tarkistussignaalin johto. Ja jenkkilän foorumilla oli juttua että "engine will run like crap" jos tuo johto on kiinni.
Ja taisivat sanoa vielä että "all you really care about is pip and spout"
Ja oikeassa olivat

Sierra 2.0 cl 3d -88 iS egr Kat