Ongelma
Moderator: Masi_K
Ongelma
eli onko kellää käytössä megatune 2.25b271 kun mun pitäs saada tämä ohjelma toimii windows 98 kanssa mutta onko se mahdollista kun olen asentanu ohjelman ja yritän käynnistää ohjelmaa se sanoo aina että runtime error! ja samassa kuvakeessa lukee microsoft visual c++ runtime library
ja tämä megatune on tarkotettu koodille 020i

TVH wrote:Laitoihan extra koodin zipissä mukana tulleen msns-extra.ini tiedoston car1\mtcfg kansioon? mulla on 2.25b273 käytössä ja koodi siis 021u, toimii hyvin windows 98se:n kanssa.
kiitän sain toimii ton ohjelman en ollu siirtäny tota tiedostoa tuonne vaikka kaveriki siitä sano mutta en sitte uskonu sitä

Jatketaanpa tänne, kun liippaa läheltä tätä aihetta..
Eli latasin ja asensin tossa toisessa aiheessa olevista linkeistä noi Extra koodin 012u3 ja m-tunen 225b358 versiot. Kopioin sen .inin sillä copyini kuvakkeella (ja myöhemmin copy/ pastella) sinne car1/mtcfg kansioon ja muutin sieltä car1/audit osiosta sen set/unset homman ja tallensin. Nyt kuitenkin kun käynnistän megatunen niin valikot on kuin perus versiossa ja kun katson sinne audit osaan niin se on muuttanut asetukset niinkuin ne oli alunperin(muuttaa ne siis vain käynnistyksen yhteydessä)
En ole vielä ehtinyt ajaa noita Megasquirttiin, mut kai ne valikot pitäis muutua sellasiksi, kun tuolla Extran kotisivuillakin on ??
Nyt on sit peukku keskellä kännyä ja suu ymmyrkäisenä
Eli latasin ja asensin tossa toisessa aiheessa olevista linkeistä noi Extra koodin 012u3 ja m-tunen 225b358 versiot. Kopioin sen .inin sillä copyini kuvakkeella (ja myöhemmin copy/ pastella) sinne car1/mtcfg kansioon ja muutin sieltä car1/audit osiosta sen set/unset homman ja tallensin. Nyt kuitenkin kun käynnistän megatunen niin valikot on kuin perus versiossa ja kun katson sinne audit osaan niin se on muuttanut asetukset niinkuin ne oli alunperin(muuttaa ne siis vain käynnistyksen yhteydessä)
En ole vielä ehtinyt ajaa noita Megasquirttiin, mut kai ne valikot pitäis muutua sellasiksi, kun tuolla Extran kotisivuillakin on ??
Nyt on sit peukku keskellä kännyä ja suu ymmyrkäisenä
Eli nyt kun lataan ton extran sinne ms:iin, niin täytyy laittaa se boottiin(nyt on siis perus-ms) ja lataa se extra sinne tolla Download-firmware-hässäkällä ja sitten käynnistää easytherm ja lataa sillä noi omat.19 jupinat ms:iin ja silloin ei enää tarvii pistää itse sitä boottia?
Korjatkaa jos oon väärässä...
Vai saako noi omat .19:set suoraa laitettua sen extra-koodin kanssa sinne MS:iin, jos niin miten (ja mielellään taas rautalanka versiona)??
Korjatkaa jos oon väärässä...
Vai saako noi omat .19:set suoraa laitettua sen extra-koodin kanssa sinne MS:iin, jos niin miten (ja mielellään taas rautalanka versiona)??