Honeywell 1gt101dc hall-anturi

Megasquirtin asentaminen käyttökohteeseen sekä keskustelu johdotuksista, antureista suuttimista ja muista toimilaitteista.

Moderator: Masi_K

Post Reply
Skorppi
Megasquirt aloittelija
Posts: 9
Joined: Sat Feb 26, 2005 12:00
Location: Naantali

Honeywell 1gt101dc hall-anturi

Post by Skorppi »

Onko joku koittanut käytännössä miten pienestä hampaasta tuo vielä tunnistaa kunnolla. Mulla on autossa alun perin hampaat vähän reilu 4mm joka suuntaan. Tuon anturin speksihän haluaa jonkin verran suuremman kappaleen mutta säästyisi vaivaa jos voisin käyttää noita alkuperäisiä hampaita.
BMW M5 turbo
petteriu
Kokenut Megasquirttaaja
Posts: 132
Joined: Sat Feb 26, 2005 19:12
Location: Pori

Post by petteriu »

Tänään testasin pylväsporakoneeseen (540rpm & 210rpm) kiinnitettyä 60-2 (~235mm) pyörää ja Honeywellin anturia. Hammas ja hammasväli molemmat luokkaa 6mm ja kehä ~6mm paksu. Onko tuollaisesta yhdistelmästä jollain käytännön kokemuksia ?
Sellainen vaikutelma itselle testin perusteella jäi, ettei ainakaan tuolla jaolla/hampaalla tuntuisi olevan kovinkaan käyttökelpoinen yhdistelmä. Kierrosluku meni aika nopeasti hukkaan ja wheel decoder ei toiminut lainkaan. Hammasväli ilmeisesti liian pieni vaikka syvyys sinänsä riittäisi. Pitäisi testata harvemmalla hammastuksella.

Petteri
jani
Kokenut Megasquirttaaja
Posts: 377
Joined: Mon Feb 28, 2005 15:28
Location: pirkanmaa

Post by jani »

Tuolla hieman speksejä tuosta anturista http://catalog.sensing.honeywell.com/da ... N=1GT101DC
Post Reply