Tilauksista..
Moderator: Masi_K
-
- Megasquirt aloittelija
Tilauksista..
Joop.. elikkä himottais toi v.3.0 levy ja sitähän ei vissiin suomesta saa. Miten ulkomailta tilailu on hoitunu ja kuinka pitkät toimitus ajat on ollu? Saaks sitä VB921 komponenttia täältä vai pitääkö tilata ulkomailta?
-
- Megasquirttaaja
Itse tilasin jenkeistä koko setin kaikkine osineen http://www.glensgarage.com/. Toimitus taisi olla 5 päivää sekä paketointi oli mitä parhain ja palvelu hyvä. Ainut miinus on jos tilaa koko setin paketin tulliin jääminen on todennäköistä.
Hyvin suurella todennäköisyydellä tuon VB921 saa myös suomesta, jostain kumman syystä farnell ei vain näytä tuntevan sitä. Jos yhtään ymmärtää osien päälle niin pienellä vertailulla siihen saa monta kertaa halvemman fetin suoraan hyllystä.
Hyvin suurella todennäköisyydellä tuon VB921 saa myös suomesta, jostain kumman syystä farnell ei vain näytä tuntevan sitä. Jos yhtään ymmärtää osien päälle niin pienellä vertailulla siihen saa monta kertaa halvemman fetin suoraan hyllystä.
Se VB921 ei oo mikään perusfetti eikä perusIGBT vaan IC jossa on kaikki tarvittavat osat sisällään. Ominaisuuksiinsa nähden mielestäni halpa. Tosta saatavuudesta oon kyllä eri mieltä, en oo itse vielä nähnyt paikkaa mistä suomesta löytäis. Voihan olla että sitä jostain tilauskamana saattais saada.. Löytyy ainaki jenkeistä mouser.com. Toimittavat suomeenkin kohtuukuluilla. Lähtee varmaan keväällä tilausta sinnepäin ni voin tilata jokusen ylimääräsenki ku muillakin ois varmaan käyttöä noille.
-K-
-K-
-
- Megasquirt aloittelija
Ainut miinus on jos tilaa koko setin paketin tulliin jääminen on todennäköistä öö voisko tota vähän selventää? miksi sitä ei vois sitten hakea pois tullista. olen juuri tilaamassa koko settiä mutta toi kirjotus osu silmiini. auttakaa nyt pölhöä.
ja sitten vielä sen verran että onkos kellään sellasta osoa mistä saisi tilattua posti ennakolla? vai onko niitä enään? en meinaan omista visaa. ( enkä tule omistamaan) 

-
- Megasquirttaaja
-
- Megasquirttaaja
Itte oon tilannu kaikki rakentamani sarjat tuolta GlensGaragesta,
tullauksen voi teettää huolitsijalla tai sitten käydä itse tullissa 22+3% hintaa tulee lisää.
Aluksi hoidatin tuon tullaksen huolitsijalla joka veti omat välistä, niin
nyt oo suoraan sanonu että lähettää Imatran tulliin käyn siellä ite
tullaamassa paketit, kun siellä on asiallisen näköinen pimu tullivirkailijana
on vähän silmänruokaakin
tullauksen voi teettää huolitsijalla tai sitten käydä itse tullissa 22+3% hintaa tulee lisää.
on vähän silmänruokaakin

ja nyt kiusaan teitä oikein kunnol. elikkä mitä eroa on http://www.glensgarage.com/ noin 250 dollria maksavassa kuin taas www.diyautotune.com myy yli 400 dollariin. ja molempia sivuja suositeltiin http://www.megasquirt.info/bom.htm sivuilla. ei mahu mun pikku päähän. jos jollain riittää hermot nyt mun kans ni hyvä olis. 

-
- Kokenut Megasquirttaaja
Tuo 400$ setti on valmiiksi kasattu, Diy autotunen kasaamaton setti on saman 250$
Tilasin oman pakettini Diyautotunesta. Toimitusaika oli jotain parisen viikkoa. Posti hoiti tullauksen, ottavat siitä kyllä hieman välistä. Mutta paketti tulee lähipostiin postiennakkopakettina. Osat erittäin siististi pakattu.
Olds cutlass 355 "Diesel", Auto-nomics TBI, LC-1, LM-2, MS-II_Extra, Suorasytkällä.
Teillähän on asiat hyvin siellä! Pirkkalassa on semmonen polkkatukkanen tullipillu, joka on aiheuttanut sen, että tullaan kaiken mahdollisen huolinnan kautta. Vaikka sinne pirkkalan tullipillulle menee kaikkine lippuine ja lappuineen, voi sitä "äänettömän huokailun" määrää. Käikki pyritään yleensä tekemään hankalasti. Tyyliin, jos pakkausmateriaalia on käytetty väärin/liikaa, senkin arvoa ruvetaan arpomaan jostain homeisesta kansiosta ja etsimään TARIC koodia. Ne kerrat, joina se on ollut lomalla tai lounaalla tai muuten vaan pois, homma on ollut ihan asiallista. Joskus sekin on kyllä ihan OK, sillä on varmaan käänteinen "kuukierto", joten hyviä päiviä on kovin vähän.205 wrote:Itte oon tilannu kaikki rakentamani sarjat tuolta GlensGaragesta,
on vähän silmänruokaakin
Riskiä en vaan halua ottaa