Läppärunkoina solex 45mm addhe:t joista purettu kaikki pois. Suuttimina cossusierran weber-marellit, asentoanturi wabash(?). Sytkänä on vielä alkuperäinen kärjetön, mutta sehän on tietysti vaihtumassa extraversion ohjaamaksi kesään mennessä.
Piirilevyversion tein itse ja 20 kpl erän niitä tein joista 18 myin tutuille ja osan hieman vieraammillekin.
Säätämisen olen hoitanut tiellä ajamalla WBO2 laajakaistasysteemiä apuna käyttäen. Noin 20 kertaa kun kiihdytteli niin seossäädöt oli saatu kohdalleen.
Käytössä toimii erinomaisesti ja voimaa tuli kaasareihin verrattuna lisää. Lisäksi kaasareilla oli mahdoton kiihdyttää alle 3500 rpm, kun taas ruiskuna voi painaa kaasun pohjaan alle 2000 rpm ja rykimättä kone vetää niin ylös kuin uskaltaa kierrättää
