Pistetääpäs eka postaus tänne..
Tuli tollanen villi ajatus laittaa mega tollaseen kolmipyttyseen Altoon korvaamaan kaasari.
Helpoimmalla tulisi ehkä päästä, jos laittas vaan yksipisteruutan siihen, muuten pitäis rakentaa imusarja uusiksi.
Imusarja olisi muuten helppo tehdä, mutta tässä mallissa se on lämmitetty, eli siellä kiertää vesi.
Mutta mites tossa yksipiste "mötikässä", kun siinä on kaikki herkut samassa paketissa, niin onko siinä jonkilainen lisäilmaventtiili tms.
Osaako toi perus Partcon mega ohjata minkäänlaista lisäilmaventtiiliä tai tyhjäkäyntimoottoria??
Tossa jo tutkin foorumia ja joku taisi mainita, että joku Fordin tyhjäkäyntimoottori voisi toimia megan kanssa.
Mega Suzuki Altoon?
Moderator: Masi_K
Joo kyllä se relettä pystyy ja on tarkoitettu ohjaamaan ns. on-off venttiileitä releen välityksellä,
mutta jos käytät asetuksista "fielding PWM" niin eipä
rele enää toimikkaan "ei kerkee perään" kun idle lähdöstä
tulee pulssi tavaraa pihalle ja tollanen GM:n ICV saattaa ottaa
1.5 A piikki virtaa niin normaali trankku saa tarpeekseen.
mutta jos käytät asetuksista "fielding PWM" niin eipä
rele enää toimikkaan "ei kerkee perään" kun idle lähdöstä
tulee pulssi tavaraa pihalle ja tollanen GM:n ICV saattaa ottaa
1.5 A piikki virtaa niin normaali trankku saa tarpeekseen.
En tiie tosta monojetistä tarkemmin, mutta säätääkö se
tosiaan kaasuläppää vai ohivirtausta.
Jos se säätää ohivirtausta niin pitäisi onnistua uuden MS-II:lla.
Mutta jos koko kaasun säätö on toteutettu sillä niin eipä taida
onnistua edes MS-II:lla
Jos löydät tosta monojetistä BOSCH:in numero sarjan niin pistäppä
numeroa(ja) näytille, jos voisin auttaa asiassa.
Niin tosta PWM hommasta voin pistää käppyröitä näytille jos löydän jostain
tai sitteen pitää skoopata omasta, kuva kertoo enemmän
tosiaan kaasuläppää vai ohivirtausta.
Jos se säätää ohivirtausta niin pitäisi onnistua uuden MS-II:lla.
Mutta jos koko kaasun säätö on toteutettu sillä niin eipä taida
onnistua edes MS-II:lla
Jos löydät tosta monojetistä BOSCH:in numero sarjan niin pistäppä
numeroa(ja) näytille, jos voisin auttaa asiassa.
Niin tosta PWM hommasta voin pistää käppyröitä näytille jos löydän jostain
tai sitteen pitää skoopata omasta, kuva kertoo enemmän

Jaa enpä osaa nyt sanoa et miten se toimii..205 wrote:En tiie tosta monojetistä tarkemmin, mutta säätääkö se
tosiaan kaasuläppää vai ohivirtausta.
Jos se säätää ohivirtausta niin pitäisi onnistua uuden MS-II:lla.
Mutta jos koko kaasun säätö on toteutettu sillä niin eipä taida
onnistua edes MS-II:lla
Jos löydät tosta monojetistä BOSCH:in numero sarjan niin pistäppä
numeroa(ja) näytille, jos voisin auttaa asiassa.
Niin tosta PWM hommasta voin pistää käppyröitä näytille jos löydän jostain
tai sitteen pitää skoopata omasta, kuva kertoo enemmän
Ei mulla mitään numeroa ole siitä mono-jetistä ole, kunhan vasta suunnitellaan..
Taitaa kuitenkin mennä imusarjan tekemiseksi.. teettää vaan töitä jonkin verran, mut ei se kuitenkaan tekemätön paikka ole..
Olis vaan päässy helpommalla, mut ei kai näissä koskaan ole "oikotietä onneen"..
