Kyseessä on honda cbr 900rr.Kaasuttimet on tarkoitus korvata ruiskulla.Kaasuttimissa oli tuo kaasuläpän asentotunnistin siitä meni johdot sytkäboksille eli käsittääkseni säätää sytkää moottorin kuormituksen mukaan.
Voinko haaroittaa TPS :stä tuohon sytkäboksiin meneviltä johdoilta megaan johdot?
Voiko tuo aiheuttaa häiriöitä??
Oisko jollain tietoa??
TPS ongelma
Moderator: Masi_K
Eikö missään muussa projektissa ole vastaavaa ongelmaa??
Eli onnistuuko tuosta tps:stä johtojen veto sytäboksille sekä megaan.Toimiikohan tuo anturi jos siitä menee tieto kahteen eri paikkaan...
Mitä tuossa lueskelin niin lämpötila anturi ei ainakaan toimi jos siitä kytkee johdotukset megaa sekä lämpömittarille.
.
Eikö kukaan osais neuvoo??
Eli onnistuuko tuosta tps:stä johtojen veto sytäboksille sekä megaan.Toimiikohan tuo anturi jos siitä menee tieto kahteen eri paikkaan...
Mitä tuossa lueskelin niin lämpötila anturi ei ainakaan toimi jos siitä kytkee johdotukset megaa sekä lämpömittarille.

Eikö kukaan osais neuvoo??
Sanoisin kyllä, että voisi hyvinkin onnistua. Mittaile ensin minkälaisia jännitteitä TPS:ltä löytyy tuon sytkäboksin kanssa. Mikäli sytkänohjaimelta sattuu tulemaan potikan "laidoille" maa ja 5V, niin sitten voit kytkeä MS:n suoraan rinnalla. Kytket vaan sen "keskimmäisen" piuhan molemmille, niin pitäisi toimia.
Ja mikäli sytkäboksin TPS:lle antama jännite on vähemmän kuin 5V, niin saattaa toimia siltikin ihan hyvin. Ja mikäli jännite on yli 5V, niin MS:lle menevän jännitteen voi skaalata pienemmäksi parilla vastuksella. Eli itse asiassa tuon pitäisi onnistua varsin suurella todennäköisyydellä.
Ja mikäli sytkäboksin TPS:lle antama jännite on vähemmän kuin 5V, niin saattaa toimia siltikin ihan hyvin. Ja mikäli jännite on yli 5V, niin MS:lle menevän jännitteen voi skaalata pienemmäksi parilla vastuksella. Eli itse asiassa tuon pitäisi onnistua varsin suurella todennäköisyydellä.
Arttu
GSX1100 -85
GSX1100 -85