Onnistuuko MS.llä ohjata kahdessa vaiheessa suuttimia? Tarkoituksena laittaa 8 koneeseen tyhjäkäynnille ja pienille kierroksille omat suuttimet ja imutorvien päähän toiset suuttimet jotka toimivat keski-ja yläkierroksilla eli yht.8+8=16 kpl? autosta tulee ahdettu. Tehoja 400-500hv
16 suutinta on jo aika paljon. Toivottavasti kaikki ei ole matalaimpedanssisia tai muuten joutuu tekemään hieman modifikaatioita. Se parempi flyback-piiri kannattaa tehdä joka tapauksessa (v3.0 levyssä valmiina) ja suuttimien fetit kannattaa vaihtaa järeämpiin heti kättelyssä.
ÖÖÖ...tuota mikä flyback ja fetit? amatöör....en ole mitannut mutta toyotasta nuo on nippon densot siis jotka tulee tyhjäkäynnille. pitää käydä mittaamassa. toisia en ole edes hommannut. Onko ehdotuksia mitkä on hyviä suuttimia eli hyvä hajoitus?