Page 4 of 5

Posted: Sun Dec 12, 2010 21:49
by datsun180
ois kai se tarkotus ens viikonloppunaki käyvä jos löytäs vereksiä kummeja

Posted: Sun Dec 12, 2010 21:49
by Harri_82
Hyvä et luvatki tuli kuntoon. Kaupastahan niitä kumeja saa. Mulla pitäs saaha kaks piikkiä ja ainaki kaks 16" vannetta et pääsee testaan kuhan saa koneen paikalleen.

Posted: Sun Dec 12, 2010 21:51
by datsun180
kyllä se nyt kelepaa. otahan joskus viiteo kamera mukkaan ja tuu kuvaan

Posted: Sun Dec 12, 2010 21:52
by Harri_82
Juu joulun jälkeen tullaan taas ykiin ja ostin viime viikonloppuna hd laatusen kypäräkameran niin laitetaan se autoon niin saadaan kunnon kuvaa. Vois ottaa videokameran ja järkkärinki mukaan niin saahan monenlaista kuvakulmaa.

Posted: Sun Dec 12, 2010 21:53
by jake74
Harri_82 wrote: Mistä päin oot?
iistä

Posted: Sun Dec 12, 2010 22:02
by datsun180
.

Posted: Sun Dec 12, 2010 22:08
by Harri_82
Juu tullaan kuvaan. Pitää soitella sit kuhan tietää millon tullaan. Sit ainaki pitää muistaa ottaa kaikki kamerat mukaan kuhan volvo laitetaan käyntiin uudella tekniikalla sen ison pumpun kans ja varsinki eka koeajolta et voidaan kattoo kauanko se kesti.

Posted: Sun Dec 12, 2010 22:11
by datsun180
kyllä laitahan semmonen turbo kuitenki että herää että ei tarvi kierrättää liikoja

Posted: Sun Dec 12, 2010 22:13
by Harri_82
Se sama t04 tulee alkuun mikä on tälläki hetkellä. Kyllä siitä on tarkotus kokeilla johonki väliin mitä se kestää kierroksia mut sen aika on sit kuhan nähään miten pumppu saahaan toimiin.

Posted: Sun Dec 12, 2010 22:14
by datsun180
.

Posted: Sat Jan 01, 2011 14:53
by jake74
käytii tänää pyörähtää teidän jääradalla. tosin vaan siviilikalustolla.

Posted: Sat Jan 01, 2011 18:56
by Harri_82
Milläs vehkeellä olit liikenteessä? Mä olin sen b-omenan matkassa.

Posted: Sat Jan 01, 2011 20:36
by jake74
Harri_82 wrote:Milläs vehkeellä olit liikenteessä? Mä olin sen b-omenan matkassa.
mustalla carina e jossa erivärinen konepelti ja etupuskuri :lol:
akka tuntee omegan omistajan :wink:

Posted: Sat Jan 01, 2011 23:09
by Harri_82
Juups. Omenan omistaja on mun pikkuveli. Poristiin vähän aikaa siinä jäällä ku hiippailin järkkärikameran kans siinä ees taas. Punanen takki ja karvareuhka päässä.

Posted: Sun Jan 02, 2011 14:11
by jake74
pitäs karryn veturi korjata ni pääsis itekki ajelee.

Posted: Sat Jan 08, 2011 21:13
by datsun180
taas tuli turruuteltua tankillinen kone pysy nipussa mutta pakoputki alko purkautuun ja turbo irtos pariin otteeseen. sekä pakosarjan punotus vaivaa liekkö johtunee liian rikkaasta seoksesta vai onkohan ennakot vielä liian myöhäsellä. pitänee lampulla tarkastaa ajotus vielä kuhan saa taliin tilaa niin saa putken ja turbon kiinni

Posted: Sat Jan 08, 2011 23:36
by datsun180
seuraavaksikai ois tarkotus päivittää hires koodi jospa sais muutamia häiriöitä pois ja tyhjäkäynnin kuntoon. oisko mitää ehdotusta mikä hires koodi kannattas laittaa vai onko uusin paras. ja suunnittelin vähän että jos laittas evoIII turbon nii sais alhaalta heti väännöt käyttöön. ja sillhän pääsee jo jonnekki 350 hepan rajolle niinku tuolla kiinalaisella t3/4

Posted: Sun Jan 09, 2011 20:49
by datsun180
parempi korikin ois kattelussa tuolle koneelle sattus vaan joku hyvä löytyyn

Posted: Tue Jan 11, 2011 16:55
by Harri_82
Volvossa ainaki punotti pakosarja ku sytkä oli myöhäsellä. Mulla on muistaakseni hr10g koodi käytössä. Toimii paljon paremmin ku 29y4 vai mitähän mä eka kokeilin.

Mikäs korissa on vikana ku meinaat vaihtaa? Sössö datsunin koppa jostaki.

Posted: Tue Jan 11, 2011 17:52
by datsun180
joo saattas se kiekkahärökin kadota kodia vaihtamalla. aattelin että ois vähän vähempi ruosteinen ja helpommin leimattava kori

Posted: Tue Jan 11, 2011 20:58
by Harri_82
Vois seki auttaa. MIkä anturi käytössä ja mistä virta sille? Onko signaalijohossa vastusta välissä? Mulla piti laittaa volvoon potikka johtoon et sais säädettyä häiriöt pois ja mitähän muuta sitä piti tehä. Katon kuhan seuraavan kerran tuun Yk:hon tuossa reilun parin viikon päästä. Voin tehä sullekki sen potikka patentin sinne jos et saa muuten vikaa pois.

Jaa tätäkö ei saa leimattua?

Posted: Wed Jan 12, 2011 4:50
by datsun180
no saa mutta ainahan se on suurempi syynäys tuo rekisteröinti katastus ku kilivet on palautettu. ei mulla oo ku ylösvetovastus mikä on vakiona tuossa turtanan boksissa ja honeywell joku en nyt äkkiä muista anturin mallia. ajattelin että kokeilen 4-1 triggerillä jos se auttas

Posted: Wed Jan 12, 2011 12:20
by Harri_82
Onhan siinä tietenki sit isompi homma ja hintaaki tulee enempi.

Honeywellin halli mulla luki 12-1 pyörää ja toisiaan vaati sen lisävastuksen signaalijohtoon. Sillä sai ne piikit pois ku sääti arvon sopivaksi. Liian isolla ei enää tullu signaalia. Kokeile auttaako pyörä jos ei niin katotaan sopiva vastus sinne.

Posted: Wed Jan 12, 2011 17:11
by datsun180
joo mulla on joku ihmeellinen honeywell se anturi ei oo se normaali pikkunen mikä yleensä aina kaikilla.

Posted: Wed Jan 12, 2011 18:31
by Harri_82

Posted: Wed Jan 12, 2011 19:03
by datsun180
joo aattelin itekki että hommaisin tuommosen

Posted: Wed Jan 12, 2011 19:03
by datsun180
voiko sen koodin vaihtaa sillai että ei tarvis asetuksia alakaa muokkaan uudestaan

Posted: Fri Jan 14, 2011 21:05
by Harri_82
En nyt äkkiseltään muista mut taitaa joutua naputteleen uusiksi. Eihän se kuitenkaa mahoton homma oo. Mä kirjotin paperille ylös et miten mikäki oli vanhalla koodilla ja nakkasin uuden koodin ja säädöt perään.

Posted: Fri Jan 14, 2011 22:01
by datsun180
joo no pitänee nyt keskeyttää tuon rappaaminen hetkeksi ja koittaa saaha leima omaan tieautoon :D

Re: DATSUN 180B tic

Posted: Sat Jan 15, 2011 19:03
by datsun180
siis siinä signaalijohon välissäkö se oli sulla se säätövastus että ei ollut ylösveto vastuksena 12 voltista