Pätkii pätkii pätkii

Megasquirtin säätäminen

Moderator: Masi_K

miikel
Megasquirttaaja

Post by miikel »

Kuvaan sen huomenna nähtäville:) Kiitos taas paljon viitseliäisyydestänne! Nyt nukkumaan ja sulattelemaan tämänpäiväisiä kokemuksia autosta. Aamulla ekan kerran autolla pitemmälle reissulle ja vähän jännittää
miikel
Megasquirttaaja

Post by miikel »

Kuvaa lienee turha laittaa, kun olen nyt muutaman päivän ajatuksen kanssa auton kimpussa ollut niin olen sen saanyt täysin toimimaan :D Säädöt alkaa olla aika hyvässä mallissa ja tehoakin irtoaa.

Bensan paineen jouduin nostamaan 4baariin vanhasta 2.5baarista kun bensa loppuis kesken. Isompia suuttimia jää auto silti kaipaamaan.

Teho puutos 4.5tonnin ja 6tonnin välissä korjaantui ku vaihdoin putkiston 2.5tuumaiseen syystä, että vanha oli mennyt aivan lyttyyn.
Vauhtivaunu
Megajumala

Post by Vauhtivaunu »

miikel wrote:Kuvaa lienee turha laittaa, kun olen nyt muutaman päivän ajatuksen kanssa auton kimpussa ollut niin olen sen saanyt täysin toimimaan :D
Ookoo. Hyvä että se alkaa pelittämään.
Vika on yleensä asentajassa, ei laitteessa

RTFM!
wilikki
Megasquirttaaja

Post by wilikki »

dodii, ei muuta kuin onneks olkoonn :D
miikel
Megasquirttaaja

Post by miikel »

Kiitoksia :D suurin ongelma tällä hetkellä on perjaatteessa megasta riippumaton. puristus suhde on 12.5 ja pakkasta se parikymmentä raatia niin eipä se saatana kylmänä käyntiin lähde. Täysi akkukaan ei jaksa starttia kunnolla pyörittää
Post Reply