Page 11 of 11

Posted: Tue Jan 23, 2007 21:11
by Masi_K
Se KÄY helevetti ! Moduuli kuumuu moottorin kanssa kilpaa :) Eli pitää keksii dwell tai sitten kokeilla inverted. Msns on käytössä ja orig sytkäosaa. Ajokkina on daihatsu charade 1.3 HC-E vm93>

Edit: Niin ja rpm jää "päälle" jos kone stumppaa. Millä sen sais pois ? Jakaja on VR ja muunnoksen kantiksi hoitaa E kadetin moduuli. Joku alasvetovastus ?

Posted: Thu Jan 25, 2007 22:01
by Masi_K
Ongelma on poistunut itsekseen.. Moduuli on nyt enää lämmin. Puola sensijaan kuumuu. Vaikuttaako se discharge aika siihen ?

Posted: Tue Jan 30, 2007 19:41
by Masi_K
Running 3.5ms, cranking 5.5ms -dwell. Discharge 0.5ms. Moduuli & puola viilee. Kierrostieto saa startin aikana sillontällöin ufoa 200-2000rpm pulssia. Startti ottaa silloin osumaa kun ampuu kivasti sitä vasten :shock: Pitää haeskella trigger anglella vielä.

Posted: Wed Feb 13, 2008 12:48
by JaniM
Otetaas vanha aihe ylös. Ilmeisesti tällä levyllä pystyy ajamaan matalaohmisia suuttimia ilman flyback levyn tekoa?
Nyt vasta saan aikaseksi tän levyn käyttöön ottoon. Kokemuksia ja tietoa tarvitaan, ettei turhaa ala flybackkiä rakenteleen.

Posted: Thu Feb 14, 2008 8:46
by Jasen2624
Kyllä kait se pitäs kestää matalaohmiset.. Itellä kummassakin pankissa 4kpl korkeaohmisie.

Re: Megasquirt yhteensopiva 1 puolinen PCB

Posted: Sun Mar 29, 2015 22:27
by Urpo82
Olisko kellään ohjeita tuohon 160-103 ilmeisesti viimeisimpään levyyn? Levyssä mukana mm. LM1815 piiri ja muita lisäosia. Joku kytkentäohjeistus jos on olemassa niin nopeuttaisi varmasti.
Saa lähettää vaikka postiin suoraan joni_tiittanen@hotmail.com