Re: Ms3 v3 Primary - secondary fuel load toiminta?
Posted: Thu Jul 09, 2015 19:32
En kyllä nyt löydä manuaalista selitystä kohdasta "NUMBER OF COILS" ei kerro vaihtoehtojen merkityksiä.
Mutta selitä että mitä haet takaa, kun minulla on nyt wasted cop toiminnassa ja kahdella lähdöllä sitä ajan ja toimii kuin junan vessa? Ethän nyt sekoita "COIL ON PLUG" valintaan, se minulla ei toiminut ja oletan että vaatii nokka-anturin?
Ja juu kyllä tässä manuaalia on pirusti tutkiskeltu, mutta niin kuin ehkä sinunkin pitäisi ymmärtää että vasta-alkajalle monet noista manuaalin selityksistä ovat liian lyhyesti selitetty, esim: juuri otsikon aihe. Enhän minä voi tuon manuaalin perusteella tietää esim että MAP-kartta pitää laittaa kokonaan sataseen ja sitten säätää A-N karttaa, ei tuo ohje sitä kerro, en ainakaan löytänyt kohdasta "LOAD PARAMETERS". Näin se on monen muunkin säädön kanssa ollut, ei tarpeeksi tarkkoja ohjeita että uskaltaisi kokeilla. Lisäksi yritin löytää muualtakin netistä tietoa aiheesta ja jokapaikassa sanottiin että SECONDARY FUEL LOADin käyttö vaatii ammattilaisen kosketusta, niin tottakai yritän sitten kysyä täältä, kun auto ei käynnisty perkeleelläkään kun 2 bensa karttaa on ihan päin persettä.
Eli eikös tämä foorumikin ole sitä varten että voi esitellä menestyksiä tai kysyä neuvoa viisaammilta??
Mielestäni ei ole pakko auttaa jos ei tahdo, mutta ei siitä tarvitse mieltäänkään pahoittaa jos toinen kysyy.
Tässä on sekin taustalla että olen nyt vasta rakentanut ensimmäisen kokonaisen moottorin yksikseni, enkä ole ikinä ennen säätänyt moottoreita. Tässäkin kohtaa oli pirun hyvä kun mainittiin (taisi olla Arttu) että en tule saamaan SD-kartalla ikinä konettani toimivaksi ja minun tulisi siirtyä secondary A-N-karttaan.
Eli juuri siksi kyselen teiltä viisaammilta koska nuo ohjeet eivät täsmennä minulle tarpeeksi kaikkia sen lukuisista vaihtoehdoista. Koko talvi meni koneen rakentamisessa ja rahaakin pirusti, niin en viitsisi rikkoa sitä heti tekemällä vääriä parametrivalintoja puutteellisten tietojen perusteella. Tästä syystä on ollut mukava saada teiltä apua.
Mutta vielä loppuun mainitsen että jos on vielä joku täsmentävämpikin manuaali kuin tämä: http://www.msextra.com/doc/pdf/html/Meg ... e-1.3.html
niin sitten en ole sitä vielä löytänyt. Tuota manua taas olen kyllä lukenut kuin piru raamattua, siitä lähin kun Masi sen minulle mainitsi.
Mutta selitä että mitä haet takaa, kun minulla on nyt wasted cop toiminnassa ja kahdella lähdöllä sitä ajan ja toimii kuin junan vessa? Ethän nyt sekoita "COIL ON PLUG" valintaan, se minulla ei toiminut ja oletan että vaatii nokka-anturin?
Ja juu kyllä tässä manuaalia on pirusti tutkiskeltu, mutta niin kuin ehkä sinunkin pitäisi ymmärtää että vasta-alkajalle monet noista manuaalin selityksistä ovat liian lyhyesti selitetty, esim: juuri otsikon aihe. Enhän minä voi tuon manuaalin perusteella tietää esim että MAP-kartta pitää laittaa kokonaan sataseen ja sitten säätää A-N karttaa, ei tuo ohje sitä kerro, en ainakaan löytänyt kohdasta "LOAD PARAMETERS". Näin se on monen muunkin säädön kanssa ollut, ei tarpeeksi tarkkoja ohjeita että uskaltaisi kokeilla. Lisäksi yritin löytää muualtakin netistä tietoa aiheesta ja jokapaikassa sanottiin että SECONDARY FUEL LOADin käyttö vaatii ammattilaisen kosketusta, niin tottakai yritän sitten kysyä täältä, kun auto ei käynnisty perkeleelläkään kun 2 bensa karttaa on ihan päin persettä.
Eli eikös tämä foorumikin ole sitä varten että voi esitellä menestyksiä tai kysyä neuvoa viisaammilta??
Mielestäni ei ole pakko auttaa jos ei tahdo, mutta ei siitä tarvitse mieltäänkään pahoittaa jos toinen kysyy.
Tässä on sekin taustalla että olen nyt vasta rakentanut ensimmäisen kokonaisen moottorin yksikseni, enkä ole ikinä ennen säätänyt moottoreita. Tässäkin kohtaa oli pirun hyvä kun mainittiin (taisi olla Arttu) että en tule saamaan SD-kartalla ikinä konettani toimivaksi ja minun tulisi siirtyä secondary A-N-karttaan.
Eli juuri siksi kyselen teiltä viisaammilta koska nuo ohjeet eivät täsmennä minulle tarpeeksi kaikkia sen lukuisista vaihtoehdoista. Koko talvi meni koneen rakentamisessa ja rahaakin pirusti, niin en viitsisi rikkoa sitä heti tekemällä vääriä parametrivalintoja puutteellisten tietojen perusteella. Tästä syystä on ollut mukava saada teiltä apua.
Mutta vielä loppuun mainitsen että jos on vielä joku täsmentävämpikin manuaali kuin tämä: http://www.msextra.com/doc/pdf/html/Meg ... e-1.3.html
niin sitten en ole sitä vielä löytänyt. Tuota manua taas olen kyllä lukenut kuin piru raamattua, siitä lähin kun Masi sen minulle mainitsi.