kokeiltu myös tuota metodia ja tuloksena savut pihalle sytkäboksistateg wrote:Kannattaa ottaa puolien syötön ohjaus bensapumpun releen takaa, niin välttyy ylimääräisltä hankinnoilta

Moderator: Masi_K
kokeiltu myös tuota metodia ja tuloksena savut pihalle sytkäboksistateg wrote:Kannattaa ottaa puolien syötön ohjaus bensapumpun releen takaa, niin välttyy ylimääräisltä hankinnoilta
Ei varsinkin kun noudattaa ohjeita ja irroittaa toimilaitteiden sulakkeet tai liittimet.teg wrote:....koodinpäivityksen aiheuttaman puolien palamista ei enää pitäisi syntyä
Paukku taitaa olla aina aika hazardia turboille. Räksterissä on kerätty tähän mennessä paineet ihan normikartan mukaan, kun turbot eivät ole rakennettu paukkua ajatellen. My two cents.Suiza wrote: Niin ja minkäslaisia sytkäennakoita porukat on käyttänyt launchilla? Siis turbovehkeissä. Miten myöhäselle tuon uskaltaa laittaa? Paineitten kerääminenhän tuntuu vain paranevan mitä myöhemmälle pistää, nyt -15 mikä kuulostaa jo aika hazardilta.
Joo aktivointi koodi tulee sähköpostiin ja se toimii kolmessa tetokoneessaSuiza wrote:VE Analyze live elikkä tunerstudion online rekisteröinti hankintalistalla seuraavaksi. Miten tuo ostaminen toimii? Säätöläppärillä ei millään pääse tuonne internetin ihmeelliseen maailmaan joten toiselta tietokoneelta pitää tuo tunerstudio rekisteröidä. Tuleeko vain esim. sähköpostiin joku activation code vai miten homma toimii?
Eikös kysyjällä ollut ms1 ? Siin ei tuollaista ole.Puuhastelija wrote:Tools valikosta löytyy kalibrointi sille lambdalle.
Mun mielestä "tools" valikosta löytyy "calibrate AFR table" ja sieltä laitat oikeet asetukset ja sen jälkeen sit sinne "EGO controll" ikkunaan laitat oikeet asetukset. Pitäs toimiaTimoS wrote:ekassa viestissä
" Boksina ms2 v2.2, launch, 4bar map ja wastedspark sytkä, koneena nissanin ca18det, polttoaineena E85. Koodina muistaakseni 3.3.1 ja Tunerstudion jollakin lite versiolla säätelen. "
Samalla tavalla se COP toimii hukkakipinäperiaatteella. Tulpassa lyö kipinä joka kerta kun mäntä on tulossa ylös. Toinen kipinä vaan sattuu pakotahdille.Teersen Joonas wrote: Luulisi että ainakin puolet ajasta tuo yrittäisi pakotahdin lopussa sytyttää, eikä puristustahdin lopussa.![]()
Tosin wasted spark sytkällähän tällä ei ole väliä, mutta jos esim megaruutta + triggeri kampuralla ja cop sytkä, millä ihmeellä se tietää onko pytyssä menossa pako vai puristustahti?
Ei ole kuin kaksi vaihtoehtoa mistä arvotaan joten helppo homma.Masi_K wrote:Nokan asentotunnistuksessa sana arpominen särähtää korvaan ?
Täydellisen epävarma metodi, varsinkin kun ohjain on koodiltaan primitiivinen.Puuhastelija wrote:Nokkatiedon sijasta voidaan myös joissakin tapauksissa käyttää MAP anturin tietoa josta ohjainlaite tunnistaa minkä sylinterin kohdalla mennään.