Page 2 of 5

Posted: Tue Feb 16, 2010 15:19
by jake74
onko haukipudas liian kaukana. sielä on yks joka osaa megaa säätää tai on säätänyt autoja joissa on mega,tatecia ja motecia.

Posted: Tue Feb 16, 2010 20:44
by Harri_82
Kysäseppä Rintamäeltä http://www.dynotestcenter.fi

Ootko kattonu miten on kierrostenrajottimen säädöt. Ettei oo jääny siihen soft limitteriin se arvo millä alkaa häröileen? Tai ahtopaine rajoitus päällä?

Posted: Tue Feb 16, 2010 22:09
by datsun180
olen kattonu mutta pitää vielä tarkistaa ne saattaahan se olla jääny mutta se alko vaan kierrostietoki pomppiin ja meni sekasi kerran ku oikeen paukutin ja seurasin kiekkamittaria

Posted: Tue Feb 16, 2010 22:11
by datsun180
kysytty jo dtc:ltä

Posted: Tue Feb 16, 2010 22:11
by datsun180
jake74 wrote:onko haukipudas liian kaukana. sielä on yks joka osaa megaa säätää tai on säätänyt autoja joissa on mega,tatecia ja motecia.
minkäs niminen, onko yhteys tietoja

Posted: Wed Feb 17, 2010 1:16
by jake74
datsun180 wrote:
jake74 wrote:onko haukipudas liian kaukana. sielä on yks joka osaa megaa säätää tai on säätänyt autoja joissa on mega,tatecia ja motecia.
minkäs niminen, onko yhteys tietoja
nakkasin yv:nä yhteystiedot.

Posted: Sat Feb 20, 2010 15:03
by datsun180
laatikonvaihdon jälkeen pamahti perä ja senki vaihon jälkeen meni kytkin levy ku tuntu löytyvän vetoja. 150 kilometreiä kerkesin tiellä päästellä siirtolapuilla. mutta sekin eteenpäin että kone pelasi hyvin

Posted: Sat Feb 20, 2010 15:04
by datsun180

Posted: Sat Feb 20, 2010 15:39
by Harri_82
Vissiin löyty vika häröön isoilla kierroksilla? Tuo perähän on ihan soiva ku vähän kemppiliimaa laittaa

Posted: Sat Feb 20, 2010 16:18
by datsun180
ei sitä vikaa löytyny mutta ei se haittaa näköjään tieajossa, vaikka ei kierräkkään yli 6000. Säädötkin sain sillai kohilleen, että pystyy ajamaan hyvin.

Posted: Sat Feb 20, 2010 17:27
by Harri_82
Niin harvonpa sitä tiellä tarvii nuin paljon kierrättää. Otetaan joskus siitä se logi niin nähään mistä johtuu se härö

Posted: Sat Feb 20, 2010 19:14
by datsun180
joo otetaan sitte kuhan tulee lauhempia ilimoja ja saan kasaan taas tuon voimansiirron

Posted: Sat Feb 20, 2010 20:10
by datsun180
tämän näkönen tuli kytkin levystä sen jälkeen kun lähdin kiihdyttämään kahdeksastakympistä eteenpäin liekkö vääntöja jo tarpeeksi. no ei muutaku sintteriä tilalle



http://irc-galleria.net/user/ana91/picture/117253356

Posted: Mon Feb 22, 2010 1:18
by TT132
Heheh! Päästikö jännän äänen ko antautu?
Tee samalla tuplajousia asetelma ko vaihat sen sintterilevyn!
Pääset sitten taas särkeen voimansiirtoa... :twisted:

Posted: Mon Feb 22, 2010 15:59
by datsun180
joo tuplajousi asetelma on jo siksi se tuo keskiö lähtiki irti muutenhan tuo ois luistanu loppuun. kyllähän se mukavasti rusahti ku irtos

Posted: Wed Feb 24, 2010 16:49
by datsun180
nyt on sitte valuvauhtipyörän tuho ostettu :wink:

http://irc-galleria.net/user/ana91/picture/117401445

Posted: Fri Feb 26, 2010 19:13
by datsun180
sintteri nakattu paikolleen ja hyvin tuntuu nappaavan

Posted: Sat Feb 27, 2010 21:00
by 1200L
jake74 wrote:onko haukipudas liian kaukana. sielä on yks joka osaa megaa säätää tai on säätänyt autoja joissa on mega,tatecia ja motecia.
Viitsitkö laittaa mullekkin yhteytiedot YV:llä :)

Posted: Sun Feb 28, 2010 2:12
by jake74
1200L wrote:
jake74 wrote:onko haukipudas liian kaukana. sielä on yks joka osaa megaa säätää tai on säätänyt autoja joissa on mega,tatecia ja motecia.
Viitsitkö laittaa mullekkin yhteytiedot YV:llä :)
sait yv:tä

Posted: Sun Feb 28, 2010 19:57
by datsun180
pitkästä aikaa hyvä viikonloppu ku jäi auto ehjäksi. jos ei sitte isäntä pakita rattorilla päälle ku pihalle joutu viikoksi jättään

Posted: Sun Feb 28, 2010 22:36
by jake74
datsun180 wrote:pitkästä aikaa hyvä viikonloppu ku jäi auto ehjäksi. jos ei sitte isäntä pakita rattorilla päälle ku pihalle joutu viikoksi jättään
jos sataa samalailla lunta ku on nyt tullut viimiset päivät ni äkkiä se naamioituu lumikasaksi ja sitten vahinkossa traktorilla pukataa :D

Posted: Mon Mar 01, 2010 16:14
by datsun180
nii puolessavälissä viikkua soittaa että eikö se keltanen lumikasa ollukkaa lunta :lol:

Posted: Thu Mar 04, 2010 16:40
by datsun180
suuritehoinen ölöppä pumppu ostettu jospasen viikonloppuna sais paikalleen nakattua


http://irc-galleria.net/user/ana91/picture/117701147

Posted: Sat Jul 03, 2010 7:51
by datsun180
mites muuten ku ostin tuommosta watter wetter jäähdytin nestettä/lisäainetta niin mitkä on sekotus suhteet ku en purkin kyljestä ota selkoa. vai lisätäänköhän se jäähdytin nesteeseen. oisko kellään tarkempaa tietoa.

Posted: Sat Jul 03, 2010 7:53
by datsun180
ja sen verran tämäkin edistynyt että nokka saatu vaihdettua turbon nokkaan. mutta alipaineongelma ei kadonnut seuraavaksi täytyy heivata läppärungot pois ja laittaa yhdellä läpällä. jospase alkas vörkkimään sitte

Posted: Sat Jul 03, 2010 9:23
by Höylä
datsun180 wrote:mites muuten ku ostin tuommosta watter wetter jäähdytin nestettä/lisäainetta niin mitkä on sekotus suhteet ku en purkin kyljestä ota selkoa. vai lisätäänköhän se jäähdytin nesteeseen. oisko kellään tarkempaa tietoa.
http://www.roadmachine.fi/watwet.html eikös tuossa ole selvät ohjeet :roll:

Posted: Tue Jul 06, 2010 19:25
by datsun180
niimpäs näyttää, mutta näköjään pitää itselle isontaa vesitilaa kun betoni vie liian suuren osan vesi tilasta. jos siihe ylävesiletkuun jonku 4 litran välisäiliön tekasis. ja isontas vähän öljyn lauhutinta

Posted: Fri Aug 06, 2010 18:49
by datsun180
kiekkahärö vaivaa vieläki pitäsköhän vetästä tuosta 12-1 pyörästä ylimääräset pois että jäis 4-1 jos se menee tuo anturi sekasi jo tuommosella rattaalla. vai liekkö koodissa joku häverikki. ja öljynlauhduttimia köytetty lisää ja tänään vielä 3.5 litran lisävesitila niin jospase kestäs päästellä viikonlopun.

http://irc-galleria.net/user/ana91/picture/122126296
http://irc-galleria.net/user/ana91/picture/122126291

Posted: Sat Aug 07, 2010 11:16
by Hannes
minkälaiset tulpat sulla on?

Posted: Sat Aug 07, 2010 21:47
by datsun180
normi ngk bp7es muistaakseni