Näköjään selvisi se pinnijärjestys toiselta foorumilta.
VW puolan pinnijärjestys
1: maadoitus
2: maadoitus, ilmeisesti kannelta?
3: jännite
4: ohjaus boksilta
Eli juurikin sama kuin volvoman tossa aikaisemmin oli korjannut.
Noissa audin puolissa on eri järjestys
VW COP puolien kytkentä
Moderator: Masi_K
mitkä wv cop puolat laitan projektiin... haluan ohjata puolia hukkakipinänä helpomman kytkennän ansiosta ja kun ei siitä haittaakaan ole. Mulla on jo valmiina v2.2 levyyn tehty sytkämuutokset led 17 ja led 19 ylösvedoilla. Toimiiko mikään puola malli suoraan tällä kytkennällä, vai vaatiiko isoja muutoksia? Onko puolien mallien välillä suuria tehoeroja?
megamanualin mukaan vag puola malli 06B 905 115 L ja R toimisi 5v pullup kytkennällä, taidanpa muuttaa ylösvedot sellaisiksi. Onko tietoa mitä eroa L ja R versiolla on?V740 wrote:mitkä wv cop puolat laitan projektiin... haluan ohjata puolia hukkakipinänä helpomman kytkennän ansiosta ja kun ei siitä haittaakaan ole. Mulla on jo valmiina v2.2 levyyn tehty sytkämuutokset led 17 ja led 19 ylösvedoilla. Toimiiko mikään puola malli suoraan tällä kytkennällä, vai vaatiiko isoja muutoksia? Onko puolien mallien välillä suuria tehoeroja?
L-versioita vaihdetaan pois vakioautoistakin, R- ja uudempi D-versiot pysyvät läjässä. Tuntuisi että D on herkempi liialliselle latausajalle eli lämpenee ja rupeaa jättämään kipinän silloin toisen tällöin välistä. Tätä on nyt harjoiteltu parissakin kipossa ja ihan ajan kanssa haettu ongelmakohtia pois. Muita versioita kuin D:tä ei tehdä enää.
PQ
joo muistelinkin että joitain nuita wv:n puolia on paukkunut vakio autoistakin aivan kunnolla...mutta jos ne on nyt saaneet ne uudet kestämään
onnistuuko aivan suoraan samoista ulostuloista (2puolaa/per lähtö), jos puolia ajetaan hukkakipinänä? eli spark a= 1 , 4 ja spark b= 2 , 3
miten nuissa voi välttää häiriöitä?
onnistuuko aivan suoraan samoista ulostuloista (2puolaa/per lähtö), jos puolia ajetaan hukkakipinänä? eli spark a= 1 , 4 ja spark b= 2 , 3
miten nuissa voi välttää häiriöitä?