VW COP puolien kytkentä

Sytysennakon ohjaaminen Megasquirtilla

Moderator: Masi_K

magelius
Megasquirt aloittelija
Posts: 3
Joined: Wed Apr 14, 2010 0:05

Post by magelius »

Näköjään selvisi se pinnijärjestys toiselta foorumilta.
VW puolan pinnijärjestys
1: maadoitus
2: maadoitus, ilmeisesti kannelta?
3: jännite
4: ohjaus boksilta

Eli juurikin sama kuin volvoman tossa aikaisemmin oli korjannut.

Noissa audin puolissa on eri järjestys
Ford Sierra Cosworth -88
V740
Megasquirttaaja
Posts: 38
Joined: Sun Mar 19, 2006 20:37

Post by V740 »

mitkä wv cop puolat laitan projektiin... haluan ohjata puolia hukkakipinänä helpomman kytkennän ansiosta ja kun ei siitä haittaakaan ole. Mulla on jo valmiina v2.2 levyyn tehty sytkämuutokset led 17 ja led 19 ylösvedoilla. Toimiiko mikään puola malli suoraan tällä kytkennällä, vai vaatiiko isoja muutoksia? Onko puolien mallien välillä suuria tehoeroja?
V740
Megasquirttaaja
Posts: 38
Joined: Sun Mar 19, 2006 20:37

Post by V740 »

V740 wrote:mitkä wv cop puolat laitan projektiin... haluan ohjata puolia hukkakipinänä helpomman kytkennän ansiosta ja kun ei siitä haittaakaan ole. Mulla on jo valmiina v2.2 levyyn tehty sytkämuutokset led 17 ja led 19 ylösvedoilla. Toimiiko mikään puola malli suoraan tällä kytkennällä, vai vaatiiko isoja muutoksia? Onko puolien mallien välillä suuria tehoeroja?
megamanualin mukaan vag puola malli 06B 905 115 L ja R toimisi 5v pullup kytkennällä, taidanpa muuttaa ylösvedot sellaisiksi. Onko tietoa mitä eroa L ja R versiolla on?
PQatPIT
Megasquirttaaja
Posts: 83
Joined: Mon Feb 19, 2007 0:13
Location: Helsinki
Contact:

Post by PQatPIT »

L-versioita vaihdetaan pois vakioautoistakin, R- ja uudempi D-versiot pysyvät läjässä. Tuntuisi että D on herkempi liialliselle latausajalle eli lämpenee ja rupeaa jättämään kipinän silloin toisen tällöin välistä. Tätä on nyt harjoiteltu parissakin kipossa ja ihan ajan kanssa haettu ongelmakohtia pois. Muita versioita kuin D:tä ei tehdä enää.
PQ
wesulius
Megasquirttaaja
Posts: 50
Joined: Sun Oct 01, 2006 20:58
Location: turku
Contact:

Post by wesulius »

Mä en saanut pelaaman noilla vw:n puolilla.
Häiriöö pukkaa yllättävän paljon.
Uno turbo 2.0 16V
V740
Megasquirttaaja
Posts: 38
Joined: Sun Mar 19, 2006 20:37

Post by V740 »

joo muistelinkin että joitain nuita wv:n puolia on paukkunut vakio autoistakin aivan kunnolla...mutta jos ne on nyt saaneet ne uudet kestämään
onnistuuko aivan suoraan samoista ulostuloista (2puolaa/per lähtö), jos puolia ajetaan hukkakipinänä? eli spark a= 1 , 4 ja spark b= 2 , 3

miten nuissa voi välttää häiriöitä?
Post Reply