tuosta Turbiinin kertomasta kytkennästä en ollut varma, joten siksi ajattelin tuota 3 akkua
mulla on kyllä niin huonot kokemukset yhdistelmästä megasquirt ja vajaa akku, että taidan silti päätyä siihen kolmen akun ratkaisuun

siinä kun on kuitenkin startti hetkellä ottamassa kuormaa megasquirt, 2 kpl "bosch:n" bensapumppua ja puolat... jos tuohon vielä lisään kuormaksi startin, niin mega on aina sekaisin

eli ei häiriöiden takia, vaan siksi, että mega saa riittävästi jännitettä.
ja taitaa päästä 12 V startti vähemmällä 24 V kanssa, kuin että sitä sahataan maailman tappiin epätoivoisesti 12 V:lla

en ole vielä ainakaan yhtäkään starttia polttanut tuolla 24 V systeemillä

24 V starttaus kestää vain n. 2 sek. kun tänäänkin sain sahata yli minuutin pätkiä, eikä edes luvannut 12 V

tuo kun on tuollainen mukava 10:1 puristeinen 6 pyttyinen turbo kone, niin pistää hanttiin aika tavalla startatessa... ja koska autolla olis varmaan eniten aikaa ajella talvella, niin miten sen -20 pakkasesta saa käyntiin, jos ei kerran +15 asteista hallista lähde ekalla...
jotain tuollaista belaruksen relettä kaavailinkin (tai vastaavaa, ei kai sen nyt pakko pelastuksesta ole olla...)
edit: tuo 2 akkua taitaa kyllä riittää, kun tarkemmin ajattelin

startti pääsee siinä kuitenkin "vähemmällä" ja kone pitäis käynnistyä aika nopeasti, jolloin sen 12 V jännitteen ei pitäis ehtiä laskea megan kipurajan alapuolelle...
jostain kumman syystä aina kun olen palannut käyttämään pelkkää 12 V startille, niin hammaskehä on ollut selvänä

lähinnä juuri niiden ylipitkien ja epätoivoisten starttausten takia, kun ei lähde käyntiin, niin ei lähde... eilen tein senkin havainnon, että juuri se akkujännitteen laskeminen tietyn rajan alapuolelle on yksi syy niihin paskana oleviin sytkäyksikköihin, lämpenee ihan pirusti se boksi, jos jännite ei ole riittävä (niitä Dwell juttuja...) ja yleensä se hukkaa kipinänkin startatessa pelkästään 12 V, kertaakaan en muuten ole onnistunut saamaan konetta käyntiin yhdellä akulla, aina niitä on vähintään sen 2 kpl tarvinnut (toinen megalle ja muille sähköille ja toinen startille)