taas tyhmä kysymys
Moderator: Masi_K
-
- Megasquirt aloittelija
taas tyhmä kysymys
mulla on autossa extra koodi 024s11 ja koneessa megatune 2.25 ja voiko tollanen toimia yhteen ja ajattelin jos USB liittimestä sais väli piuhan megaan onko mahdoton yhdistelmä/helponpi tapa HUOM autossa oli valmiiks mega kun ostin sen läppärin ostin jälkikäteen 

mulla pelaa hyvin nykyään ilman mitään kikkailuja, koodi on kylläkin extra027b
(megatune 2.25b674)
USB-sarjaportti adapteri on joku 20€:n hintainen malli.
en tiedä vieläkään mistä omat ongelmat johtuivat megasquirtin ja tämän läppärin kommunikoinnissa aluksi, yht'äkkiä ne vain alkoivat toimimaan kunnolla.

USB-sarjaportti adapteri on joku 20€:n hintainen malli.
en tiedä vieläkään mistä omat ongelmat johtuivat megasquirtin ja tämän läppärin kommunikoinnissa aluksi, yht'äkkiä ne vain alkoivat toimimaan kunnolla.
-
- Megasquirt aloittelija
Höylä mikäs auto sulla muuten on ku (V avataari) ku mun pitäis vaihtaa 5.0 v8 sesta 5.7 v8 siin ja en ole noita mega ruuttia harrastanut paitsi tää nykyinen joka oli valmiix jo megalla varustettu mutta säätö hommiin kyllä pääsee ku pensan kulutus on 30L 100km noin ja kaasarilla pääsee 10L pintaan et jotain vikaa kyllä on ku ruisku vie enemmän ku kaasari 

tuos avattares on vissiin V8, mutta mun megasquirt projekti on mitsun 3 litrainen V6 kone (fiat 600 on auto, johon se tuleemake80 wrote:Höylä mikäs auto sulla muuten on ku (V avataari) ku mun pitäis vaihtaa 5.0 v8 sesta 5.7 v8 siin ja en ole noita mega ruuttia harrastanut paitsi tää nykyinen joka oli valmiix jo megalla varustettu mutta säätö hommiin kyllä pääsee ku pensan kulutus on 30L 100km noin ja kaasarilla pääsee 10L pintaan et jotain vikaa kyllä on ku ruisku vie enemmän ku kaasari