Niin onkos tosta mitään hyötyä kaasari konees ja toimiikos se edes semmoses???
Aattelin et jos toimii ni vois asentaa semmosen ja si myöhemmin ruiskun asenta kun semmoseen varaa saan...
Ford Sierra Laser 2.0 vm86
Blaupunkt Milano, Blaupunkt 6,5" erkkasarja, Caliber ca-500 vahvari, 4kpl MTX 6000 10"
Ja pelkän sytytyksen ohjaus. Saa huomattavasti tarkemman toiminnan kun täysin mekaanisessa jakajassa. Esim. kaasutinturbokäytössä erittäin käyttökelpoinen vaihtoehto.
Pelkällä jakaja sytynohjauksella minäkin aloitin. Kokoonpanona silloin ladan 1600 kone weber dcoe45 kaasari toyota ct20 turbo ja ahtoja 1.5-2bar mega ohjasi sytkää lukitusta jakajasta tulevan signaalin mukaan, edes lämpöantureita ei ollu kytketty. Ajettavuus parani reippaasti jakajaan jossa keskipakosäätö ja turbo saabin ahto/alipanekello. Eikä menny kun pari kannen tiivistettä säätöjä etsiessä, mekaanisella systeemillä niitä meni melkein joka kuukausi. Sitten ruiskuun siirtyessä kun oli sytkäkartta valmiiksi tehtynä olikin helppoa kun ei tavinnu keskittyä kuin pensa puoleen.