kylmäkäynnistykset
Moderator: Masi_K
kylmäkäynnistykset
Kertokaa miten on noi kylmäkäynnistykset toimineet megalla. Omassa projektissa on -23 asteen pakkasessa käynyt hetken ja sammunut mutta pitänee huomenissa vielä hieno säätää että saa jäämään käyntiin. Eli lautana on megan 2.2 ja käytössä on boshin lisäilmavena k - jetistä.
Alkaen 1.5ms (pykälittäin per lämpötila) kohti 13ms on tällähetkellä pulssinleveys starttauksessa. ASE on 6% ylöspäin kohti 30%. Näillä oikeen pyrkii käyntiin kunhan on bensaa linjassa. Pumput pyörii 2s ja sen jälkeen vasta pien sumutus. Tämä sumutus tuntuu olevan liikaa, koska senjälkeen lähtee vähän huonosti käyntiin. Ottaisin sen pois jos vaan sais. 
PS: Vielä on tuo -20 asteen kylmästartti hakusessa. Alle tän toimii.

PS: Vielä on tuo -20 asteen kylmästartti hakusessa. Alle tän toimii.
Volvo 244 -84. B19E, turtana, squirt 'n' spark *RIP*
Vauxhall Viva - Microsquirt module
Volvo 244 -78 MsII
Volvo 242 -82 MsIII
Volvo 940 - MsII
Volvo 940 - MsIII Pro Ultimate
Chervolet Belair - MsIII
Vauxhall Viva - Microsquirt module
Volvo 244 -78 MsII
Volvo 242 -82 MsIII
Volvo 940 - MsII
Volvo 940 - MsIII Pro Ultimate
Chervolet Belair - MsIII
No niin nyt alkaa saabbi heräilee kun laittaa keittoa koneeseen mutta arvot ovat aikas suuria. Pääasihan että kone käy nyt mittari näytää - 23 astetta ja kone tuntuu lähtevän käyntiin . Arvot on cranking setting:sissä suurimmat 20 ms lähtien 3 ms. Ase valikon luvut on lähtien 3% ja päätyen 230 %. Warm upit on 100 % lähtien 200 % kulmille
Last edited by jani on Sun Jan 22, 2006 17:29, edited 1 time in total.
-24 pakkasilla hörähti lada käymään asetuksilla cranking 10ms ase 70%/5sek warmup 180% pienemmillä pakkasilla vähemmän ja suuremmilla enemmän. Suuttimina 417cc/min joten aika paljon on starttaus vaiheessa pensaa menossa tuolla 10ms pulssilla. Sytkä ennakko startatessa 5 astetta.
Kaverin golffi jossa g60 koneen suuttimet olikohan ne nyt sitten noin 240cc/min? käynistyy kylmästä tallista (noin -15) arvoilla.
cranking 15ms ase 30% warmup 180%, ennakko käynistyksessä 30 astetta mahdottoman jyrkkä nokka niin ei suostu lämpöisenäkään alle 20 asteen ennakon käynistymään (imusarjanpaine 1000rpm joutokäynnillä yli 90 kpa)
Kaverin golffi jossa g60 koneen suuttimet olikohan ne nyt sitten noin 240cc/min? käynistyy kylmästä tallista (noin -15) arvoilla.
cranking 15ms ase 30% warmup 180%, ennakko käynistyksessä 30 astetta mahdottoman jyrkkä nokka niin ei suostu lämpöisenäkään alle 20 asteen ennakon käynistymään (imusarjanpaine 1000rpm joutokäynnillä yli 90 kpa)