Millähän saisi testattua mikä paloi??
Kaikki piti olla ton bemarin kohdalla ok mut ei kai sit ollukaan. Jos on jotain hyviä vinkkejä niin kertokaas mulla. Itse veikkaisin prosessoria mutta paha sanoa.
Vähän meni toi pupu pöksyyn nytten ton homman kanssa
Onkos ketään ruuttaajaa Joensuun seudulla??
Ei ole ennen ollut autossa paikallaan. Ostin valmiiksi kasattuna, olisiko ollut muutenkin pimeä??
Auton kytkentä kaaviot oli ja jonkun verran tullut sähellettyä noiden kanssa niin olis pitänyt olla ok.
Voi TANA Joo, eipä tartte enää arvuutella mikä on käyny perk#"#¤! Ostin sen ruutan yheltä opiskelija kynäniskalta, joka oli sitten laittanu prossun väärin päin Huomenna sit selviää kun saa testerin että mites on...
Ruutta toimii Kaveri laittoi sen autoonsa ja vorkkii Ainut että siinä on hieman väärän numeron diodi. Sitten se poltti suuttimet (ei ollut relettä), voiko muka johtua diodista?? Ei kai siinä voi olla muuta eroa kuin virran kesto, vai??
Nyt lähti bemarista pakosarjat vex, ja tupla turbon sarjat työstö vaiheeseen
eiku siinä kävi niin että mulla tuli jatkuva virta suuttimille ja sitten squirtti oli jättäny maat päälle kun auto ei ollu käynnissä... ja n. tunti suuttimet auki ei tehny hyvää onneksi oli "ylimääräiset"