Toi anonyymin keltanen teksti on ihan hyvä ja TVH:n #2 on aikast pop.
Taas kerran toivon että itsessäni olisi taiteellinen lahja, mutta sitä etsiessä kelpaa nämä vallan mainiosti.
Jotain kunnolla repäsevää tai jopa ilkikurisen luontoista vois joku taiteellinen lahjakkuus muotoilla...
ToPak wrote:Toi anonyymin keltanen teksti on ihan hyvä ja TVH:n #2 on aikast pop.
Taas kerran toivon että itsessäni olisi taiteellinen lahja, mutta sitä etsiessä kelpaa nämä vallan mainiosti.
Jotain kunnolla repäsevää tai jopa ilkikurisen luontoista vois joku taiteellinen lahjakkuus muotoilla...
jees toi "anonyymi" on mun pistämä, se on ihan perus "bladerunner" fontilla tehty ja kallistettu vain pikkasen, jatko kehittely on sallittua.
ne ketkä haluais noita tvh:n tarroja ni laittakaa mitta toivomuksia nyt ton 3 tarran suhteen niin voin teettää tarjoksia. 2-3 eri kokoa vois teettää näi alkuun !
miki wrote:ne ketkä haluais noita tvh:n tarroja ni laittakaa mitta toivomuksia nyt ton 3 tarran suhteen niin voin teettää tarjoksia. 2-3 eri kokoa vois teettää näi alkuun !
Sellaiset sivulasi/takalasi koot voisivat olla sopivia. Eli toinen joku 20cm leveä ja toinen 45-50cm tai leveämpikin.
miki wrote:ok.mites toi tausta olisko läpinäkyvä vai sit toi valkoinen vaihtoehto,tietysti hieman huonommin kirkkaalla pohjalla erottuu ,vaiko sitten kumpaakin ?
Tekstin korkeus vois mun mielestä olla joku 2,5cm. Pohja ehdottomasti läpinäkyvä, tai jopa mieluummin ns. irtokirjaimet ilman pohjaa. (toivottavasti tajusitte mitä tarkoitan). Valkoisella pohjalla tulee vähän mainostarra amis meininki.. Tämä tietysti vain minun mielipide, ei herneitä
juurisaamiemme tietojen mukaan tarrat läpinäkyvällä pohjalla, esim takalasiin:70cm#10cm kustantaa 7.5e kpl ja siitä pienemmät 6e kpl.hinnat pysyy kuulemma näissä useampiin satoihin kpl asti..malli oli tvh:n 3:nen
yritetään että 11.01.2006 pääsisivät aloittamaan niiden teon.täällä ollaan yhteyksissä siihen kyseiseen firmaan ja kun kaik on valmista niin jokainen voi itse tehdä sieltä tilauksen haluamillaan mitoilla.
Vieläkö löytyy? On tossa projekti autoon tulossa (ainakin toivottavasti, mikäli se nyt ikäänä valmistuu ) finsquirt:ti ja olishan se kiva jos sais tollasen tarran jostain
Käsittääkseni minkäänlaista tilausta ei ole vielä tehty.. vai??? Itsekkin laitoin tosta omasta ehdotuksesta hintapyynnön, josta pitäis lähipäivinä tulla tietoa.
Edit: tarkoitat varmaan että on tulossa mega-, eikä finsquirtti autoosi... No enivei kaikki varmaan tajusivat kuitenkin
Taitaa olla kuollut idea koko tarrahomma vai?
kysyinpähän vielä kun on yks kaveri mainostoimistossa töissä.
Tarrat:
Tulostettu transparent tarra
Koko 300x70mm
Värit 1/0 CMYK
Määrä 100kpl
Muotoonleikattu (suorakulma)
Hinta 190euroa + alv 22% (seuraavat 100kpl 130euroa + alv 22%)
Nämä siis suoraan mainostoimistosta saadut hinnat, Jos nyt ketään kiinnostaa.
miki wrote:tvh:n kolmosia on nyt saatavilla puh 014-520363 = mainostyön numero.
Minkäs kokosena? Vai onko sielä vaan joku pohja ja ne tekee minkä halua? Ja hinnatahan olikin jo ylempänä, eli 7,50e tai 6e
Minkälainen toimitusaika noilla?