Onkos tosiaan kokemuksia megaviewistä? Se näyttö on ainakin partcossa suolasen hintanen ja piirilevyä ei taida saada kuin meren takaa?
Moderator: Masi_K
sen mitä olen muutaman lcd näytön purkanut, niin on aika mission impossible, koska ainakin niissä malleissa joihin minä olen törmänny on näytön takana noin 40kpl ledejä, jotka eivät edes ole pintaliitos ledejä vaan suoraan itse piirilevyssä olevaa mallia (samaan tyyliin kuin 7-segmentti näytössä)JJ wrote:LCD:hen ledit vaihtamalla. Eikös msefin foorumilla joku kyselly samaa?
Vähän vanhaa juttua mutta eikös niitä toisenvärisiä ledejä voi laittaa eri paikkaan ja kytkeä ne orggikset vaan pois käytöstäAnonymous wrote:sen mitä olen muutaman lcd näytön purkanut, niin on aika mission impossible, koska ainakin niissä malleissa joihin minä olen törmänny on näytön takana noin 40kpl ledejä, jotka eivät edes ole pintaliitos ledejä vaan suoraan itse piirilevyssä olevaa mallia (samaan tyyliin kuin 7-segmentti näytössä)JJ wrote:LCD:hen ledit vaihtamalla. Eikös msefin foorumilla joku kyselly samaa?
tietenki jos joku löytää näytön jossa on ledit samalla tavoin kuin esim kännyköissä niin tuohan on helppo tehdä.