valaiskaa hieman
Moderator: Masi_K
valaiskaa hieman
miten saan selville suuttimien tuoton kun ostin ruiskun ni tuli kahdet erilaiset suuttimet ja kummistakaan ei ole mitään hajua minkä kokoisia ovat? ei viitsis ostaa uusia suuttimia ennenku tietää minkä kokoisia omat ovat! saa myös tarjota noin 550-600 suuttimia
volvo 745 2,3 tic -90
Ford capri -69 2,2 tic
kawasaki zxr-750 -93
Ford capri -69 2,2 tic
kawasaki zxr-750 -93
Eikös homma onnistu kun kasaa pumpusta, paineensäätimestä ja suuttimesta laitteiston, missä suuttimen läpi virtaa bensaa halutulla käyttöpaineella.. Ja sitten vaan mittaa paljonko tavaraa tulee minuutissa. Kun jokaisen suuttimen mittaa erikseen niin varmistuu myös siitä että kaikkien virtaama on sama. Itse en ole hommaa tehnyt, jos ei onnistu näin niin korjatkoon joku asian
-
- Kokenut Megasquirttaaja
Ja jos ei jaksa itse värkätä laitteistoa, niin vie suuttimet johonkin jossa niitä pestään, pystyvät mittaamaan tuoton myös yleensä. Ja se pesu ainakin omalla kohdalla auttoi muutenkin.
Ainakin Boschilaisista suuttimista löytyy tosin kattavat taulukot netistä varaosanumeron perusteella, muista en ole etsinyt.
Ainakin Boschilaisista suuttimista löytyy tosin kattavat taulukot netistä varaosanumeron perusteella, muista en ole etsinyt.
Tuossa aikaisemmin kuvatulla tavalla voi tosiaan testata suuttimien virtaamat. Ja itse en edes viitsisi käyttää käytettynä hommattuja suuttimia testaamatta. Voi mennä eräskin hetki vikapaikkaa selvitellessä kun osa suuttimista sattuukin olemaan puoliksi tukossa. Pahimmillaan ehtii sulattaa muutaman männänkin ennen vian löytymistä...
Arttu
GSX1100 -85
GSX1100 -85